همزمان با دهه مبارک فجر؛

انقلاب اسلامی نیشابور به روایت تصویر در «ویرگول»

دفتر نیشابور انجمن سینمای جوان همزمان با دهه مبارک فجر عکس گروهی «ویرگول» را برگزار کرده است.

مسعود سلیمانی، سرپرست دفتر نیشابور انجمن سینمای جوان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران بیان کرد: کانون عکس انجمن سینمای جوان در کنار آموزش، حمایت از عکاسان جوان را هم در برنامه کاری خود دارد.
 
وی ادامه داد: انجمن سینمای جوان دفتر نیشابور در کنار برگزاری هفتگی جلسات نقد و بررسی، در هر فصلی نمایشگاه عکس را برگزار می‌کند که در این فصل همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس را برگزار کرده است.
 
سلیمانی گفت: در این نمایشگاه 32 قطعه عکس رنگی از 8 هنرمند با موضوع قابلیت‌های اجتماعی نیشابور از نظر معماری، آداب و رسوم و آیین‌ها انتخاب شد که به مدت یک هفته از 12 تا 18 بهمن ماه در نگارخانه «کمال الملک» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار شده است.
 
وی ضمن بیان این مطلب که همه عکاسان این نمایشگاه متولد دهه 70 بوده و فارغ التحصیل انجمن سینمای جوان هستند، اظهار داشت: در بخش جنبی این نمایشگاه، نمایشگاه عکس دیگری از دوران شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شده است.
 
سرپرست اختر نیشابور گفت: 36 قطعه عکس که در این نمایشگاه حضور دارد، از آلبوم‌های شخصی مدام نیشابور بوده که در آن زمانی گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: این نمایشگاه عکس با عنوان «انقلاب اسلامی» نیشابور به روایت تصویر «برگزار و در آن عکس‌ها در قطع 25*20 در نمایش گذاشته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس گروهی «ویرگول» از 9 صبح تا 12 و بعداز‌ظهر از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه کمال الملک اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.
 
گفتنی است؛ نمایشگاه عکس گروهی «ویرگول» به اهتمام اداره فرهنگ و ارشاد سلامی نیشابور برگزار شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.