نخستین ویدیو رسانه گردشگری در ایران افتتاح شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛‌ چندی پیش با شروع فعالیت شبکه گردشگری تورلند در دی ماه ۱۳۹۳ نخستین ویدیو رسانه گردشگری نیز توسط این مجموعه راه اندازی شد. گروه تورلند با هدف ارتقای فرهنگ گردشگری و استفاده بهینه از پتانسیل های موجود در ایران بر آن شد تا با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان این صنعت راهکارهای نوین و یکپارچه ای را در اختیار آژانس های مسافرتی و گردشگران قرار دهد.

شبکه گردشگری تورلند با سرمایه گزاری کلان برای راه اندازی استدیو فیلم سازی و تجهیز ادوات حرفه ای فیلم برداری و فیلم سازی در قالب تیم ویدیو رسانه تورلند دریچه ای نوین و موثر به صنعت گردشگری را بنیان گذاشته است. همچنین این تیم پشتوانه تخصصی خود را با حضور صداهای آشنا در عرصه هنرهای نمایشی تقویت کرده تا به جذابیت و تاثیر محتواهای ویدیویی تولید شده خود بیفزاید.

این رسانه سعی بر آن دارد تا با ایجاد محتوی ویدیویی در دسته های: معرفی، نقد و بررسی هتل های داخلی و خارجی، معرفی جاذبه های داخلی و خارجی، سفرنامه ویدیویی تورهای گردشگری، تفریحات مرتبط گردشگری محیطی مطمئن برای گردشگران فراهم آورد تا با شناخت و آگاهی به دنیای زیبای گردشگری قدم بگذراند و سفر خوبی را تجربه کنند.

از طرفی آژانس های مسافرتی، گروه های گردشگری، هتل ها و سایر فعالان صنعت گردشگری نیز می توانند با استفاده از این رسانه خدمات خود را به صورت کاملا پویا و موثر به گردشگران معرفی نمایند و دامنه مشتریان بالقوه خود را گسترش دهند. چرا که تیم R&D تورلند با پیاده سازی الگوریتمی با بهره گیری از تبلیغات تعاملی interactiveتوانسته است روشی را طراحی نماید تا بازدید کننده علاوه بر آشنایی با محتوی ارائه شده , بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

در پی همکاری تیم نرم افزار موبایل تورلند با استدیو تورلند این امکان فراهم شده است تا کاربران از طریق نرم افزار تورلند بتوانند تمامی فیلم های منتشر شده روی این رسانه را به راحتی دنبال کنند همچنین برای بازدید از این رسانه میتوانید به آدرس www.tv.tourland.ir مراجعه نمایید


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار