مديريت طرح احداث جايگاه سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ايران اعلام کرد: عرضه گاز طبيعی فشرده (سی‌ان‌جی) در جايگاه‌های سراسر کشور از ابتدای اسفند امسال يکسان و بر مبنای "کيلوگرم" محاسبه خواهد شد.

واحد محاسبه  فروش سی ان جی یکسان می شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، مديريت طرح احداث جايگاه سي ان جي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران با صدور اطلاعيه اي، همه پيمانکاران و جايگاهداران را موظف به تغيير واحد شمارشگر توزيع کننده هاي سي ان جي در جايگاههاي خود از مترمکعب به کيلوگرم کرده است.

در اين اطلاعيه هدف از اين اقدام يکسان سازي واحد فروش سي ان جي در جايگاههاي عرضه، اعلام و جايگاهداران موظف شده اند که از ابتداي اسفند امسال، گاز طبيعي فشرده را تنها با واحد فروش کيلوگرم به مشتريان عرضه کنند.

در اطلاعيه مديريت طرح احداث جايگاههاي سي ان جي، آمده است: پيش از اين، واحد فروش سي ان جي در جايگاهها با توجه به نوع تجهيزات مورد استفاده در آن برمبناي مترمکعب يا کيلوگرم بود که اين مهم با تغيير نرخ قيمت ظاهري تحويل سي ان جي به مشتري، در برخي موارد با اعتراض مشتري همراه شده بود.

بر پايه اين اطلاعيه، از ابتداي اسفند امسال اندازه گيري فروش گاز طبيعي فشرده در جايگاهها، بر حسب کيلوگرم خواهد بود و هيچ تغييري در نرخ فروش گازبها ايجاد نخواهد شد.

برپايه ابلاغيه اداره بازرگاني شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي، از ابتداي امسال، نرخ فروش سي ان جي بر حسب کيلوگرم 6000 ريال اعلام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: گاز ، فشرده ، سی ان جی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار