مشاور شهردار در امور بانوان شهرداری منطقه 10 گفت: 2 نمایشگاه مدل‌های پوشش اسلامی برای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر پا می‌شود.

منیژه سادات شیرازی مشاور شهردار در امور بانوان شهرداری منطقه 10 درگفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در منطقه اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی با محوریت عفاف و حجاب، با عنوان طهورا از تاریخ 15 تا 25 بهمن ماه در ساختمان ستادی منطقه 10 بر پا می‌شود.

وی با بر شمردن توسعه و ترویج الگوهای پوشش اسلامی به عنوان هدف اصلی این نمایشگاه افزود: ایجاد فضای مناسب برای بهره مندی مخاطبان از لباس‌های با الگوی اسلامی- ایرانی، معرفی محصولات عفاف و حجاب با کیفیت و قیمت مناسب و افزایش قدرت انتخاب در حوزه پوشش در سطح اجتماع بر اساس مبانی فرهنگ ایرانی و اسلامی از دیگر اهداف در برپایی این نمایشگاه است.

شیرازی تصریح کرد: این نمایشگاه از روز چهارشنبه 15 بهمن ماه همزمان با فرا رسیدن چهارمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، استحکام خانواده زنان و کسب زندگی ایرانی- اسلامی تا شنبه 25 بهمن‌ ماه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر به مدت 10 روز در خیابان آزادی بعد از بزرگراه یادگار امام ره طبقه همکف ساختمان شهرداری منطقه 10 و انتهای اتوبان یادگار امام جنوب نبش خیابان شهید دستغیب شرقی مجموعه فرهنگی، ورزشی شهربانو برپا می‌شود.

شیرازی در پایان گفت: از دیگر خدمات این نمایشگاه ارائه تسهیلات ویژه خرید به بانوان سرپرست خانوار و بانوان شاغل در شهرداری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خیابان ، دستغیب ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار