رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه نشست کمیته هماهنگی ترافیکی برگزاری مراسم یوم الله 22 که امروز (چهارشنبه) در ساختمان راهور تهران بزرگ برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت های ترافیکی 22 بهمن اظهار کرد: در مسیر شرقی و غربی خیابان آزادی - انقلاب و بخشی از خیابان دماوند تا بزرگراه امام علی ، در مسیر شمالی و جنوبی بزرگراه محمد علی جناح تا پل شیخ فضل الله ، از میدان توحید تا انقلاب و طول خیابان ولیعصر از میدان ولیعصر تا تقاطع انقلاب و بزرگراه یادگار امام تا شیخ فضل الله از ساعت 23 روز سه شنبه 21 بهمن ماه ممنوعیت توقف وسایل تقلیه را داریم.

وی در ادامه افزود: تردد هر گونه وسایل نقلیه اعم از سنگین و سبک از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 22 بهمن ماه در مسیر های اعلام شده ممنوع است.

حسینی گفت: از تمامی کسانی که به طور روزانه خودروی خود را در این مسیرها پارک می‌کنندمی‌خواهیم که به طرح ممنوعیت توقف توجه کنند چرا که پلیس راهور از ساعت 23 سه شنبه نسبت به پاکسازی این محدوده‌ها و معابر اقدام می‌کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پیش‌بینی معابری برای پارک خودروهای شهروندان گفت: معابری را پیش بینی کرده‌ایم تا شهروندان بتوانند خودروهای خود را ساماندهی و پارک کنند تا ضمن اجرای باشکوه و با صلابت راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، این مراسم از نظم و انضباط برخوردار باشد.

وی ادامه داد: تمامی سیستم حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس‌ و تاکسی به صورت کامل در اختیار شهروندانی که قصد شرکت در راهپیمایی در مسیرهای ده گانه را دارند قرار می‌گیرد.

حسینی با بیان اینکه 500 دستگاه ون به منظور ساماندهی در اختیار راهپیمایان است تصریح کرد: این ون‌ها شهروندان را از نقاط مختلف مانند میدان فتح و ولی‌عصر عج به نزدیکترین محل جابجا می‌کنند همچنین تسهیلاتی ویژه از درب منازل برای راهپیمایان درنظر گرفته شده است.


رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به مسیرهای پیش بینی شده برای کسانی که قصد خروج از تهران در این روز را دارند اشاره و تاکید کرد: کسانی که قصد خروج از تهران را دارند باید از مبادی جنوبی از بزرگراه‌های چمران و نواب استفاده کنند.

همچنین کسانی که قصد عزیمت به فرودگاه مهرآباد را دارند باید از بزرگراههای شهید همت و حکیم در مسیر شرق به غرب بزرگراه ستاری به سمت جنوب و آزاد راه تهران قم استفاده نمایند.

وی با تاکید بر اینکه ترمینال غرب از ساعت 21 روز سه شنبه به صورت کامل تعطیل است گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم به هیچ وجه از بزرگراه یادگار امام و شیخ فضل الله استفاده نکنند چرا که این دو معبر در طرح ترافیک راهنمایی و رانندگی چرا که این دو معبر در طرح ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روز 22 بهمن قرار دارند.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.