مديرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: همزمان با پيروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 15 پروژه گازرسانی در استان‌های تهران و البرز با اعتبار 230 ميليارد ريال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، مديرعامل شرکت گاز استان تهران اظهار داشت: اين طرح ها در قالب گازرساني به روستا، افتتاح جايگاه سي ان جي، ساختمانهاي تجهيزات شهري و... در شهرستانهاي استان تهران و البرز افتتاح مي شود.

يعقوبعلي حسين نيا افزود: به دليل توسعه مطلوب گازرساني در استانهاي تهران و البرز و تحت پوشش قرار گرفتن شهرها و روستاهاي سطح استان هر ساله طرح هاي جديد قابل افتتاح در اين ايام کاهش مي يابد.

وي ادامه داد: امروزه علاوه بر توسعه گازرساني، پروژه هاي ديگري از جمله مقاوم سازي، الزامهاي پدافند غير عامل در اجراي طرح ها مطرح مي شود و اجراي آنها ضروري است.

به گفته وي، هم اکنون 16 شهرستان در استان تهران و شش شهرستان در استان البرز در قالب 15 ميليون نفر از جمعيت کشور تحت پوشش گاز قرار دارند.

جذب 220 هزار مشترک جديد گاز

حسين نيا در ادامه اين گفتگو با اشاره به جذب اشتراک جديد گاز در استانهاي تهران و البرز نيز گفت: در 10 ماه امسال 220 هزار اشتراک جديد گاز جذب شده است.

مدير عامل شرکت گاز استان تهران تاکيد کرد: اين اشتراکها بيشتر در قالب تفکيک کنتور گاز و ساخت و سازهاي جديد جذب شده است و هم اکنون سه ميليون و 420 هزار مشترک در بخشهاي خانگي، تجاري، نيروگاهي، صنايع و ... از نعمت گاز طبيعي برخوردارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گاز رسانی ، پروژه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار