«یک فنجان سلامت» متحول می‌شود

برنامه «یک فنجان سلامت» جمعه، 17 بهمن با دعوت از مجید نداف کرمانی متخصص پوست به موضوع «جوان سازی پوست» می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ «یک فنجان سلامت» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که از جمعه 17 بهمن با فرم و محتوای متفاوت تر و تغییرات اساسی روی آنتن می رود.
 
«سبک زندگی» نام آیتم جدیدی است که به این برنامه افزوده شده و طی آن پریسا گلکاریان خانواده درمان گر و استاد دانشگاه موضوعات مختلفی درباره سلامت روان برای خانواده های ایرانی مطرح می کند.
 
این آیتم که بر اساس  نگاه کارشناسان و البته نظرات مردمی طراحی شده، با موضوع «ازدواج و روابط زوجین» کار خود را آغاز می کند.
 
آیتم «کافه سلامت» نیز که دستخوش تغییرات تازه ای شده، از این هفته با حضور دکتر مهدی فهیمی متخصص طب سنتی پخش می شود. حقوق سلامت و خبرخوان و میکروسکوپ نیز دیگر آیتم های این برنامه  سلامت محور خواهند بود.
 
این برنامه در بخش «چهره های ماندگار» به سراغ دکتر عبدالحمید ظفرمند متخصص ارتودنسی و متخصص دندانپزشکی کودکان و از چهره های ماندگار کشور می رود.
 
مجله تصویری «یک فنجان سلامت» با نگاهی نو به مقوله پزشکی می پردازد، این برنامه با شعار پیشگیری قبل از درمان روی آنتن می رود و تلاش می کند «خود مراقبتی» را به مردم آموزش دهد. این برنامه جمعه ها از ساعت 12:20 از شبکه دو روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار