نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای پرتاب موفق ماهواره ملی «فجر» را به دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع تبریک گفته و حمایت قاطع خود را از پیشبرد فناوری فضایی و صنایع بر‌تر دفاعی توسط نیروهای مسلح و دولت اعلام کردند.

تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از متخصصان وزارت دفاعبه گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تبریک پرتاب ماهواره ملی‌فجر به فضا از دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع به خاطر خلق این موفقیت عظیم فضایی قدردانی و حمایت کردند.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
در ایام‌الله دهه مبارک فجر و همزمان با روز فناوری فضایی، عملیات پرتاب ماهواره ملّی «فجر» توسط ماهواره‌بر «سفیر فجر» و قرارگرفتن در مدار زمین توسط متخصصان افتخارآفرین وزارت دفاع طنین‌انداز شعار «الله اکبر» و رمز مبارک «لبیک یا محمد رسول‌الله» پیامبر صلح و رحمت گردید و بر سرور و نشاط جشن‌های سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود.
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موفقیت عظیم فضایی صنایع دفاعی که با الگوی مدیریت جهادی و مشارکت دانشمندان و محققان فضایی و نیز دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و به‌ویژه سازمان هوافضا و صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می‌باشد را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و حمایت قاطع خود را از پیشبرد فناوری فضایی و صنایع بر‌تر دفاعی توسط نیروهای مسلح و دولت اعلام می‌نمایند.
 
بدون تردید این‌گونه موفقیت‌ها در راستای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین‌المللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمنان نقش تعیین‌کننده داشته و از مصادیق عزم ملی و مدیریت جهادی در سال اقتصاد و فرهنگ به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار