عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید در لایحه بودجه ۹۴ به ۲ موضوع سیما و منظر معماری شهری و موضوعات فرهنگی بودجه ویژه‌ای را به این امر اختصاص دهد.

اختصاص بودجه ویژه به موضوعات شهری و فرهنگی
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی شاکری در ادامه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با تبریک پرواز ماهواره فجر و سفیر  به تمامی ملت عزیز ایران، اظهار کرد: در بررسی لایحه بودجه شهرداری تهران در سال94 دو نکته سیما و منظر معماری شهری و بودجه فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه باید در بودجه 94 شهرداری تهران سهم قابل توجهی برای سیمای منظر شهری و همچنین بحث‌های فرهنگی اختصاص یابد، گفت: در صحبت‌های مقام معظم رهبری(مدضلله) و همچنین شهردار تهران در خصوص سیما و منظر معماری شهری و بودجه فرهنگی تأکید شده است که امیدوارم کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر تهران به این مقوله توجه کنند.

وی با اشاره به آمارهای ثبت نام کنندگان در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها، گفت: در این دوره از انتخابات شورایاریها  آمارهای ثبت‌نام کنندگان امیدوارکننده است بویژه اینکه در بین ثبت‌نام‌کنندگان شاهد ثبت‌نام جانبازان و معلولان در این عرصه هستیم.

شاکری در ادامه به کاهش بودجه فرهنگی در سال آینده اشاره کرد و گفت: تنها 5 درصد از بودجه فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری تهران صرف موضوعات فرهنگی می‌شود، لذا امیدواریم شاهد نوآوری در این زمینه از سوی شهرداری تهران باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار