شهردار منطقه 22 گفت: طرح ادامه بزرگراه شهید حکیم در محدوده منطقه22 با نزدیک به 5/13 کیلومتر مسافت، دارای 24 معارض بود که مالکان آنها عمدتا سازمانها و نهادهای مختلف بودند.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درخصوص رفع معارضان ادامه بزرگراه شهید حکیم افزود : ارائه کار گروهی با تلاش شبانه روزی و همت جهادی، نقش اصلی را در آزادسازی بستر بزرگراه شهید حکیم ایفا کرده است.

وي تصريح كرد: طی بازه زمانی کمتر از یک ماهه به آزادسازی حدود 195 هزار مترمربع از معارضان و فراهم شدن امکان احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم اقدام کرد.

شهردار منطقه با تقدیر از عوامل اجرایی در رفع معارضان بزرگراه شهید حکیم گفت: ما در سازمانی کار می کنیم که باید پاسخگوی مطالبات شهروندان باشد. کارها با صمیمیت و همدلی بهتر پیش می روند و آزادسازی بستر بزرگراه شهید حکیم از معارضان، نمونه همین همدلی و عزم جهادی است.

 وی در ادامه تصریح کرد: هر یک از عوامل اجرایی به فراخور مسئولیت خود در به سرانجام رساندن بحث معارضان مشارکت کرده اند و جابجایی اشیاء نیز در این عملیات به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

شهردار منطقه 22 کار و تلاش در جهت خدمت به مردم را به مثابه عبادت برشمرد و افزود: اگر انجام همه کارها با همدلی توام باشد، جلب رفاه و رضایت مردم نیز پاداش این همدلی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار