کارگردان نمایش «گفتگوی فراریان»:

جشنواره تئاتر فجر طبق برنامه‌ریزی پیش رفت

میلاد شجره گفت: جشنواره تئاتر فجر با اینکه در ابتدا با مسائل حاشیه‌ای همچون طراحی پوستر مواجه شد اما در ادامه طبق برنامه ریزی پیش رفت.

میلاد شجره، در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور عوامل نمایش خود در جشنواره امسال گفت: در حقیقت این جشنواره سر راه ما قرار گرفت و ما پیش از این نمایش را حدود 8 ماه پیش به صورت خانگی اجرا رفتیم که در آن نمایش به جای «رضا بهبودی» خودم بازی می‌کردم.

وی ادامه داد: با ارسال فراخوان جشنواره و پذیرش نمایشنامه ارائه شده در جشنواره امسال حاضر شدیم و این نمایش در دو بخش نسل نو و تازه‌های تئاتر فجر حضور دارد.

شجره درخصوص داستان‌ نمایش عنوان کرد: نمایش در پلاتو تمرین می‌گذرد که قرار است در آن نمایش به سرانجام برسد که در راستای آن مشکلات شخصی عوامل مطرح می‌شود.

وی افزود: بعد از نگارش این نمایشنامه توسط محمد زارعی به صورت کارگاهی آن را کامل کردیم؛ البته نمی‌خواهم بگویم که کار را من انجام داده‌ام و دخل و تصرفی در متن داشته‌ام اما کار را به صورت مشترک با زارعی آغاز کردیم و با اعمال تغییراتی در متن به نمایشنامه نهایی رسیدیم.

شجره در پایان درباره کیفیت جشنواره گفت: جشنواره تئاتر طبق برنامه پیش رفت و تنها در ابتدا طراحی پوستر‌ ما را شوکه کرد اما در حال حاضر همه‌ اجراها و برنامه‌‌ریزی‌ها خوب و طبق برنامه پیش رفته است.

انتهای پیام/ رض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار