ویژگی‌های فیلم پلیسی از نگاه «کامران تفتی‌»

در صورتی می‌توانیم فیلم و سریال‌های پلیسی موفقی داشته باشیم که فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگرهای‌ ما تجربه‌ی کار پلیسی داشته باشند و این پازل‌ درست در کنار هم چیده شود.

کامران تفتی‌، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: باید برای کار پلیسی هزینه کنیم تا ایده‌ آن خودش را اثبات کند.

وی ادامه داد: باید در کار پلیسی از کارگردان‌های کار بلد استفاده کنیم تا به این ترتیب وقتی سریالی‌ ساخته می‌شود سال‌ها در ذهن مخاطب باقی بماند؛ مثل همان چیزی که برای سریال «خواب‌ و‌ بیدار» اتفاق افتاد و آن سریال هنوز در زمره ماندگارترین سریال‌های تلویزیون محسوب می‌شود.

تفتی‌ در ادامه گفت: ژانر‌ پلیسی نیازمند اکشن است و در صورتی به واقعیت تبدیل می‌شود که اقتصاد پروژه‌ها فراهم شود، و گروه بدون هیچ محدودیتی با داشتن شرایط خوب به کارشان ادامه دهند.

وی تصریح کرد: در صورتی می‌توانیم سریال خوبی داشته باشیم که فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و بازیگرهای‌ ما کار پلیسی انجام داده باشند و هر کدام در جای خود قرار بگیرند و باید این پازل‌ درست کنار هم چیده شود تا بهترین کار را شاهد باشیم.

تفتی‌ خاطر نشان کرد: ناجی هنر تاکنون توانسته در تلویزیون و سینما کارهای بی نقصی ارائه دهد و با کارهای خود مردم را راضی کند.


انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار