ساخت سریال "زخم"، را به عنوان یک وظیفه می‌دانم؛ در واقع این کار ادای دینی به خدمات نیروی انتظامی است.

"محسن علی اکبری" تهیه کننده سریال "زخم" در گفتگو با خبرنگار رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص ساخت و ایده اولیه این سریال و کار با "مسعود آب پرور" گفت: اواخر بهمن سال 1392 از سوی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فیلم نامه‌ای به نام "سوداگر" به نویسندگی "سعید رحمانی" توسط سردار منتظر المهدی به من پیشنهاد شد.  
 
وی افزود: بعد از دریافت فیلم‌نامه و مطالعه آن چندین کارگردان به نیروی انتظامی پیشنهاد دادیم و در نهایت باتوجه به تجربیات "مسعود آب پرور" و ساخت سریال‌های موفق "هوش سیاه 1و2" با کارگردانی "مسعود آب پرور" موافقت شد.  
 
وی ادامه داد: "مسعود آب پرور" انسانی فرهنگی و فرهیخته است و به تمامی مباحث روز جامعه اشراف دارد و به نظرم بهترین گزینه برای کارگردانی این سریال بود. 

"علی اکبری" بیان کرد: از اسفند سال 1392 تا اواخر فروردین فیلم‌نامه توسط "سعید رحمانی" بازنویسی جدی شد و از سوم خرداد 93 کار را کلید زدیم که حدود چهار ماه و نیم فیلم‌برداری این کار زمان برد.  
 
این تهیه کننده عنوان کرد: سریال "زخم" یکی از یکی از کارهایی است که ستاره‌های سینمایی زیادی را از لحاظ ترکیب بازیگران و عوامل پشت دوربین دارد و در نهایت تصویربرداری آن در 15 مهرماه به اتمام رسید.
 
تهیه کننده "نردبام آسمان" درخصوص بازخورد مردم اظهار داشت: من تجربیات کار در سریال‌های تاریخی و قرآنی دارم و "زخم" اولین  تجربه سریال پلیسی من در مقام تهیه کنندگی است ولی بازخورد آن را که در خانواده و دوستان می‌بینم به نظرم کار موفقی بوده و نسبت به سایر سریال‌هایی در این ژانر، متفاوت بوده است.  
 
"علی اکبری" درخصوص پذیرش ساخت سریال پلیسی عنوان کرد: فیلمنامه این سریال از سوی نیروی انتظامی به من پیشنهاد شد بنابراین ما هم به عنوان تهیه کننده نمی‌توانیم در ارتباط با نیروی انتظامی و جواب منفی دهیم.

وی در این باره افزود: نیروی انتظامی و اهمیت مرزها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است شهدای زیادی را برای امنیت جامعه در نیروی انتظامی از دست داده‌ایم این ارگان امنیت جامعه را به طور شبانه روزی برعهده دارد.

وی ادامه داد: من به عنوان یک تهیه کننده وظیفه دارم تا بخش کوچکی از زحمات آنها را در قالب تصویر به نمایش در بیاورم و نسبت به خدمات نیروی انتظامی ادای دین بکنم.

"علی اکبری" در خصوص پایان این سریال عنوان کرد: پایان این سریال بسیار متفاوت‌تر از سریال‌های دیگر خواهد بود ما همیشه شاهد هستیم که چندین موضوع د رکل سریال مطرح می‌شود و در شب آخر کل آن ماجراها رمزگشایی می‌شود ولی در "زخم" مخاطب هر سه قسمت یکبار با قصه‌ی جدیدی روبرو می‌شود و در واقع پایان متفاوتی خواهیم داشت.

"علی اکبری" در خصوص سختی‌های این کار اظهار داشت: تصویربرداری در سطح شهر و مترو کار ساده‌ای نیست و مشکلات خاص خود را دارد در مجموع کار ساده‌ای نبود و تیم تولید و کارگردانی به انضمام بازیگران خیلی زحمت کشیدند به گونه‌ای که ما بدون وقفه چهار ماه و نیم تصویربرداری کار را انجام دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو اثر با نام "کربلای کاظم" و "زندگی حضرت نوح" را برای تلویزیون در دست دارم و یک فیلم سینمایی تاریخی هم قرار است که برای جشنواره امسال تهیه کنندگی کنم.

گفتنی است سریال "زخم" به کراگردانی "مسعود آب‌پرور" و تهیه کنندگی "محسن علی اکبری" از شبکه سه سیما در حال پخش است.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.