کارگردان فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» گفت: این فیلم مضمونی انسانی دارد و نشان می‌دهد که در هیاهوی بزرگ و پر تلاطم زندگی، انسانیت و عشق زیر شاخ و برگ‌ درخت‌ها نهفته است.

«مجید اسماعیلی» کارگردان فیلم «ماهی سیاه کوچولو» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص مضمون این اثر گفت: این فیلم مضمون انسانی دارد و نشان می‌دهد که در هیاهوی بزرگ و دریای پرتلاطم زندگی، انسانیت و عشق زیر شاخ و برگ درخت‌ها نهفته است و کافی است بیدارش کنید.
 
این کارگردان در خصوص تطابق فیلمنامه با لوکیشن‌ها عنوان کرد: سعی کردیم تا حد زیادی فضای بصری‌مان را با توجه به محتوای فیلمنامه درست انتخاب کنیم، به این خاطر جنگل‌های آمل بعد از جستجوی زیاد انتخاب شد و دید بسیار خوب فیلمبردار در پیدا کردن لوکیشن نقش بسزایی داشت.
 
اسماعیلی در خصوص استقبال از فیلم «ماهی سیاه کوچولو» اظهار داشت: این فیلم هفتمین فیلم من و اولین فیلم سینمایی‌ام است که اهمیت زیادی دارد و امیدوارم تلاشی که همه عوامل با ایمان برای ساخت این فیلم انجام دادند، بی نتیجه نماند و ارتباط با مخاطب را به عنوان هدف اصلی ما در پی داشته باشد.
 
وی در خصوص حمایت از فیلم اولی‌ها خاطرنشان کرد: بحث فیلم اولی‌ها، بحث خوبی است چون فیلمسازان جوان و کم تجربه‌ای که وارد سینما می‌شوند در بین خودشان دست به رقابت می‌زنند ولی اول بودن همیشه به معنای خوب بودن نیست.
 
اسماعیلی افزود: وقتی به لیست فیلم اولی‌های امسال جشنواره فجر نگاه کنید، در بخش‌های مختلف فیلم با نام‌های بزرگ و پیشکسوت‌های سینما روبرو می‌شویم که حمایت با تجربه‌ها و مسئولان و انگیزه بالای فیلمسازان جوان نتیجه خیلی خوبی را برای سینمای ایران دارد.
 
این کارگردان ادامه داد: چیزهایی که سال‌های پیش برای ما «کاش» بود، اکنون اتفاق افتاده است و امیدوارم همینطور که جریان حمایت رو به بهبود و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، جریان بهبودی سینما هم ادامه داشته باشد و رو به جلو حرکت کند.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار