معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران:

شانزدهمین جشنواره ابن سینا مصادف با هشتادمین سال تأسیس دانشگاه تهران است

دکتر یونسیان گفت:جشنواره ابن سینا 15 سال پیش جهت قدردانی از دستاوردهای پژوهشی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی تهران شکل گرفت که امسال برای شانزدهمین سال پیاپی در سالروز تأسیس دانشکده پزشکی برپا می‌شود.

دکتر مسعود یونسیان، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: 15 بهمن 1313 سالروز تأسیس دانشکده پزشکی دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشکده دانشگاه علوم پزشکی تهران است که جشنواره ابن سینا هم برای شانزدهمین سال پیاپی امسال در آستانه هشتادمین سال تأسیس این دانشگاه برپا می‌گردد.

وی ادامه داد: امسال علاوه بر دستاوردهای پژوهشی و آموزشی بخش سایر خدمات مثل حیطه بهداشت، درمان و مدیریت دانشگاه و بیمارستان که منجر به بهینه و اثر بخشی بهتر خدمات می‌شود، به شکل یک کمیته مستقل هم به جشنواره اضافه شده است و در مجموع 3 کمیته در حوزه‌های آموزش، پژوهش و سایر خدمات دانشگاهی در جشنواره ابن سینا امسال به بررسی و انتخاب نخبگان در هر بخشی خواهد پرداخت.

دکتر یونسیان افزود: ملاک انتخاب در هر کمیته متفاوت است ضمن اینکه بخشی بنام جشنواره دانشجویی ابن سینا امسال برای نخستین بار در 16 آذر مصادف با روز دانشجو برپا شد که با هدف تقویت بخش دانشجویی برپا گردید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار