سرپرست فرماندهی انتظامی حاجی‌آباد از کشف 157 کیلو و 600 گرم حشیش که زیر بار کود حیوانی جاسازی شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، ، منطقه‌ی خلیج‌فارس، سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کار گسترده اطلاعاتی از جابجایی محموله‌ی سنگین مواد افیونی توسط یک باند بزرگ از سوداگران مرگ مطلع شدند و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تشکیل چند اکیپ عملیاتی، مأموران با اعزام به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، محورهای مواصلاتی را بطور نامحسوس تحت پوشش قرار دادند.

قسام ادامه داد: پس از چند ساعت کنترل مأموران در یکی از محورهای تحت نظر به یک دستگاه پراید مشکوک شدند و طی تعقیب و گریز کوتاه، این خودرو را متوقف کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار 157 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار کودهای حیوانی جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه و معرفی وی به دادسرا، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط شهرستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان و سوداگران مرگ در امان نیست، چون چشمان تیزبین پلیس در هرلحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.