اردبیل؛

کشف و ضبط 103 کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از کشف و ضبط 103 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از قاچاقچیان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید ناصر عتباتی ضمن بیان این مطلب افزود: در پی یک سری اقدامات اطلاعاتی در خصوص فعالیت باند قاچاق مواد مخدر به صورت حرفه ای و بین المللی افرادی شناسایی شدند که گزارش اولیه از طریق سربازان گمنام امام زمان (عج) واصل شده بود.

وی گفت: دستورات اولیه برای بررسی ها و رصد فعالیت این افراد صادر شد و بعد از اینکه فعالیتشان مشخص شد اقدام لازم در جهت توقیف و دستگیری این افراد و انجام بازرسی معمول گردید و نهایتا حدود 103 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف ، ضبط و توقیف شد.

دادستان اردبیل افزود: متهمین پرونده دستگیر شدند و عامل اصلی و برای رئیس این باند که فرد سابقه دار در حوزه شرارت‌های خیابانی و اوباشگری و هم در بحث قاچاق مواد مخدر بود، قرار بازداشت موقت صادر شد و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

عتباتی همچنین با تقدیر و تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) که با جدیت و قاطعیت در این زمینه ورود پیدا کرده بودند،گفت: سیستم قضایی استان و نهادهای انتظامی و امنیتی در برخورد با بحث مواد مخدر و مقوله اعتیاد و این بلای خانمان سوز هیچ گونه اغماز و کوتاهی نخواهد داشت و ما برخوردهای جدی و قاطعانه خود را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، کشف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید خدا قوت میشه بپرسم حکم این متهم ها چیست؟