حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

لغو دیدارهای بعدی "کلودیا روت" در صورت عبور از خطوط قرمز نظام

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر نایب رئیس مجلس آلمان خطوط قرمز را رد کرده و سخنان هنجارشکنانه‌ای را بیان کرده، باید دیدارهای بعدی وی لغو و وزارت امورخارجه اعتراض کشورمان را به سفیر آلمان اعلام کند.

"منصور حقیقت‌پور" عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه "کلودیا روت" نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان در دیدار با محمدرضا عارف گفت: در جلسه کمیسیون امنیت ملی که روز گذشته (یکشنبه 5 بهمن ماه) برگزار شد، بنده پیشنهاد دادم که اگر نایب رئیس مجلس آلمان خطوط قرمز را رد کرده و سخنان هنجارشکنانه‌ای را بیان کرده باید دیدارهای بعدی وی لغو شود.

وی تاکید کرد: در این نشست قرار شد که در صورت تایید خروج از خطوط قرمز از سوی نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان، وزارت امورخارجه سفیر کشور آلمان را دعوت کرده و اعتراض خود را نسبت به سخنان وی اعلام کند. 

گفتنی است؛ "کلودیا روت" نایب‌رئیس مجلس قانون‌گذاری آلمان که عصر روز گذشته در فرهنگستان علوم با محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان دیدار و اظهارات مداخله‌جویانه‌ای در مورد حصر سران فتنه، انتخابات و نقش سلیقه‌ای شورای نگهبان در تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات بیان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار