باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد/ بازخوانی یک ادعای دروغین

رژیم صهیونیستی در حد و اندازه‌ای نیست که ایران مقابل آن صف‌آرایی نظامی کند/ تراوشات ذهن بیمار اشغالگران فلسطین

آیا اشغالگران فلسطین که توان نظامی‌‌شان نهایتاً در کشتار کودکان و زنان بی‌گناه، بی‌دفاع و مظلوم غزه به کار می‌رود، در حد و اندازه‌ای هستند که جمهوری اسلامی ایران نیرو به سمت‌ آن‌ها گسیل کند؟

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مبنای تشکیل رژیم صهیونیستی بر اساس ادعاهای بی‌پایه و اساس بوده است.

اخیراً نیز صهیونیست‌ها مدعی حضور نیروهای ایرانی در مرز فلسطین اشغالی شده بودند.

اشغالگران فلسطین با مطرح کردن موارد دروغین به دنبال وجهه مثبت در نزد ساکنان رژیم نامشروع خود هستند، لذا با مطرح کردن ادعاهای مضحک، قصد مخدوش کردن چهره ممتاز جمهوری اسلامی ایران را در منطقه دارند که البته هرگز به آن دست نخواهند یافت.


شهرت صهیونیست‌ها در تجاوز به ملت‌های منطقه


صهیونیست‌ها که در تجاوزگری در منطقه مشهور هستند و همواره با حملات هوایی خود ملت‌های منطقه را به خاک و خون می‌کشند، به یادشان افتاده که ادعاهایی مضحک را مطرح کنند.






وحشی‌گری اشغالگران فلسطین در کشتن انسان‌های بی‌گناه


خنده‌دار است که اشغالگران فلسطین، ایران را به حضور نظامی متهم می‌کنند


جنگ 33 روزه جولای و آگوست 2006، جنگ 22، 8 و 51 روزه، نشان از تجاوزهای صهیونیست‌ها به ملت‌های مظلوم و بی‌گناه منطقه دارد.

حال، شما اشغالگران فلسطین با طرح ادعاهای واهی به دنبال مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران هستید؟

شما که جنایت "صبرا و شتیلا" و جنایت "قانا" و "غزه" را در کارنامه دارید با فرافکنی، ایران را متهم به دخالت نظامی در منطقه می‌کنید؟

ایران پس از انقلاب اسلامی حتی یک مورد تجاوز نظامی نداشته، لذا مضحک است که اشغالگران فلسطین، ایران را به حضور نظامی متهم می‌کنند
.









بازخوانی یک ادعا
؛

"جروزالم پست" مدعی شد: نیروهای ایرانی در مرزهای اسرائیل مستقر شدند

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در خبری مدعی شد تصاویری در شبکه اجتماعی منتشر شده که حکایت از استقرار نیروهای ایرانی در مرزهای سرزمین‌های اشغالی دارد.








این روزنامه نوشت: توئیتی که در آن تصاویر سربازان سپاه پاسداران منتشر شده به تاریخ 25 دسامبر بازمی‌گردد!

«روزنامه جروزالم پست» مدعی شد این تصاویر در روز 17 دسامبر در وبلاگ منسوب به ارتش ایران(!) منتشر شده و در مناطق جنوبی لبنان (البقاع و بعلبک) گرفته شده است.

صدرالحسینی: این یک عملیات روانی و مدیریت افکار عمومی است

"رضا صدرالحسینی" کارشناس مسائل استراتژیک در پاسخ به خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره ادعای روزنامه "جروزالم پست" مبنی بر گسیل نیروهای سپاه پاسداران به مرز سرزمین‌های اشغالی گفت: این یک عملیات روانی و مدیریت افکار عمومی بوده و این قبیل سخنان از سال 61 مطرح شده است.

سردار جزایری: نیازی به استقرار نیروی نظامی ایران در مرز سرزمین‌های اشغالی نیست

سردار سرتیپ پاسدار "سید مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره ادعای روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" مبنی بر اینکه نیروهای نظامی ایران در مرزهای فلسطین اشغالی مستقر هستند، تصریح کرد: برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیازی به استقرار نیروهای نظامی ایران در مرزهای سرزمین‌های اشغالی نیست. جمهوری اسلامی و مجموعه مقاومت چنانچه اقدام خطایی از سوی رژیم صهیونیستی ببینند، اقدامات مؤثری انجام خواهند داد.


"بهروز" : همیشه آن‌هایی که می‌ترسند فریادشان بلندتر است/ رژیم صهیونیستی خود به خود مضمحل خواهد شد

"محمد حسن بهروز" معاون سیاسی سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در مورد  ادعاهای روزنامه "جروزالم پست" مبنی بر حضور نیروهای ایرانی در مرز سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: همیشه آن‌هایی که می‌ترسند فریادشان بلندتر بوده و یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های اسرائیل، وجود ایران قدرتمندی است که سال‌ها در منطقه حضور دارد.
 

صهیونیست‌ها شکست خورده هستند


وی افزود: مهم‌تر از آن این‌که در مقابل غزه و حزب‌الله که قدرت آن‌ها اصلاً قابل مقایسه با جمهوری اسلامی ایران نیست، صهیونیست‌ها شکست خوردند و این سخنان بیشتر برای مصرف داخلی است.
 

رژیم صهیونیستی خود به خود مضمحل خواهد شد


معاون سیاسی سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها به این دلیل احساس ناامنی می‌کنند و با رعب و وحشت درونی که هر غاصبی دارد و شکست‌های پی در پی که متحمل شده‌اند، خود به خود مضمحل خواهند شد.


از مجموعه مصاحبه‌های بالا می‌توان دریافت که:

اولاً این یک عملیات روانی و مدیریت افکار عمومی است
.

ثانیاً نیازی به حضور فیزیکی ایران نیست و محور مقاومت پاسخ‌های لازم را به اشغالگران فلسطین می‌دهد.

علاوه بر این، نکته‌ مهم این است که آیا شما اشغالگران فلسطین که توان نظامی‌تان نهایتاً در کشتار کودکان و زنان بی‌گناه، بی‌دفاع و مظلوم غزه به کار می‌رود، در حدی هستید که جمهوری اسلامی ایران نیرو به سمت‌تان گسیل کند؟

شما صهیونیست‌ها اصلاً در حد و اندازه‌ای نیستید که جمهوری اسلامی ایران در مقابلتان صف‌آرایی نظامی کند، لذا با ماشین کثیف رسانه‌ای خود تراوشات ذهن بیمارتان را مطرح می‌کنید که صد البته مردم به این موضوع کاملاً آگاهند و فریب نمی‌خورند.




عکسی تأسف‌بار که نشان‌دهنده گوشه بسیار کوچکی از سبوعیت و ددمنشی صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع است



گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار