«فرجام آژیر» گفت: فیلم‌‌های جشنواره امسال، فیلم‌های خوبی هستند و فکر می‌کنم استقبال خوبی از جشنواره فجر امسال صورت بگیرد.

فرجام آژیر مدیر سینمای پردیس راگا در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده در رابطه با جشنواره فجر امسال در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: پردیس سینمایی "راگا" از لحاظ چیدمان سینما و سالن، نظافت، بهره‌برداری بوفه برای ارائه خدمات بهتر به مخاطبان، اطلاع رسانی برنامه‌ها در سالن انتظار و نمای بیرونی جهت اطلاع رسانی به مخاطبان آماده‌سازی شده است.

وی در ادامه افزود: سیستم نمایش فیلم‌های دیجیتالی، قبل از جشنواره فجر سال قبل آماده شده بود و تاکنون مورد استفاده قرار گرفته و هم‌اکنون برای جشنواره امسال آماده است.

آژیر افزود: ایجاد سالن ویژه و فوق‌العاده بستگی به میزان استقبال مردم دارد و با توجه به آنکه چه ساعت و چه روزی استقبال زیاد باشد و اگر مازاد بالای 50 درصد باشد به احتمال بالا سانس فوق‌العاده به مخاطبان اختصاص داده خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فیلم‌هایی که در جشنواره امسال عنوان شده، فیلم‌های خوبی هستند و فکر می‌کنم استقبال خوبی از جشنواره فجر امسال صورت گیرد.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.