به اسم "ALS" به کام فیسبوک؛
به اسم "ALS" به کام فیسبوک؛
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛
کاربرانی که بیشتر ساعات روز و شب خود را در شبکه های اجتماعی سر می کنند،
آنها درآمد های میلیونی شبکه های اجتماعی هستند، گاها گذاشتن یک مطلب و یا
پسندیدن و ردکردن مطلب دوستان ناخواسته وارد یک تجارت جهانی شده اید.
موضوعی
که در چند وقت گذشته در شبکه های مختلف اجتماعی باب شده است، شرکت در چالش
های مختلف است، چالشی که می تواند با ریختن یک سطل آب یخ شروع شود و بقدری
گسترش یابد که برای یک شبکه ی اجتماعی درآمدی میلیونی را فراهم کند.
کارزار
سطل آب یخ که برای معرفی و کمک به بیماران ALS بود، پس از مدتی شکل و
شمایل آگهی بخشی خود را از دست داد و تبدیل به موجی تبلیغاتی برای شرکت های
مختلف شد، همزمان با پخش تصاویر این چالش میلیون ها فیلم دیگر نیز دیده
شد، کاربران زیادی به سمت تبلیغ های هدفمند جذب شده اند، تمام اینها درآمدی
100 میلیون دلاری را برای تنها یکی از این شبکه ها به وجود آورد.
بنابه
گزارش منتشر شده توسط یکی از شرکت های وابسته به فیسبوک این شبکه اجتماعی
فقط با رویداد چالش سطل آب یخ 100 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.
منبع : reuters.com