دندان درد یکی از شایع ترین مشکلات دندانی در تمام دنیاست، مهمترین دلیل مراجعه افراد به دندانپزشکان نیز همین مشکل است. با این نرم افزار با بهداشت دهان و دندان بیشتر آشنا می‌شوید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کسی که دندان هایش سالم و سفید و مرتب است، وقتی که می خندد، انگار یک ردیف مروارید ناگهان در دهانش برق می زند. داشتن چنین لبخند زیبایی آرزوی خیلی هاست. برای بسیار از ما سالم بودن دندان و سفیدی زیاد دندان از اهمیت زیادی برخوردار است و همیشه سعی می کنیم دندانی سفید و سالمی داشته باشیم. بعضی ها فکر می کنند رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان صرفا منجر به بد رنگ شدن دندان ها و یا بوی بد دهان می شود. اما بهتر است بدانید که سلامت دهان می تواند روی سلامت کل بدن تاثیر جدی بگذارد و عدم رعایت بهداشت صحیح آن، خطرات جدی برای دیگر اعضا به وجود بیاورد و ما را در معرض بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت و حتی سرطان قرار دهد.

بهداشت دهان و دندان

نرم افزار دهان و دندان یک نرم کاملا رایگان در مورد بهداشت دهان و دندان می باشد. استفاده این نرم افزار برای کسانی که اهمیت ویژه ای به دهان و دندان به خصوص سفیدی دندان خود را دارند توصیه می شود. این نرم افزار شامل بخش های مهمی می باشد که در این میان می توان به درمان طبیعی بیماری لثه، اشتباه رایج در مسواک زدن، راه کاهش درد دندان در خانه، علت دندان درد، استفاده از سفید کننده های دندان در خانه و بسیاری از موارد دیگر به همراه آموزش ها در این نرم افزار قرار داده شده است، که می تواند به خوبی از آموزش ها و دستور عمل های آن استفاده و از آنها برای سفیدی دندان ها استفاده کرد.
 
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

بهداشت دهان و دندان بهداشت دهان و دندان بهداشت دهان و دندان


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 2.09 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار