به گزارش
گروه چند رسانهای باشگاه خبرنگاران، تابستان سال جاری بسیاری از کاربران فضای مجازی به یک چالش دعوت شدند.
چالش سطل آب یخ قرار بود ابزاری برای همدردی با بیماران ALS باشد اما خیلیها به چشم یک تفریح به آن نگاه کردند، حالا بعد از گذشت 6 ماه اسم این چالش بر سر زبانها برگشته است.
در گزارشی از درآمدهای فیسبوک آمده: تبلیغات گسترده از اصلیترین علل کسب درآمد فیسبوک است، به طوری که این شبکه اجتماعی فقط در چالش سطل آب یخ 100 میلیون دلار درآمدزایی کرده است.
چالش سطل آب یخ به اسم ALS بوده ولی به کام فیسبوک تمام شد.