با توجه به ساماندهی آموزشی به لحاظ کیفی تا پایان سال جاری حدود 25-20 واحد دانشگاه پیام نور به علت جمعیتی یا مالی با یکدیگر تجمیع می‌شوند.

دکتر محمد علی کریمی، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور این آمادگی را دارد تا پایان سال 25 واحد این دانشگاه را به علت جمعیتی یا مالی با یکدیگر تجمیع کند.

وی گفت: یکی از سیاست‌های دانشگاه پیام نور بررسی وجود یا عدم وجود دانشجوی واقعی در مراکز واحد‌های این دانشگاه است، لذا دانشگاه پیگیر این موضوع است که دلیلی بر وجود واحد‌هائیکه توجیه مالی ندارند وجود ندارد.

وی تصریح کرد: دانشجوی واقعی یعنی دانشجو در نزدیک‌ترین محل سکونت و اشتغال خود بتواند تحصیل کند و واحدهائیکه از این ویژگی برای دانشجویان بر خوردار نیستند باید تجمیع شوند.

وی تصریح کرد: البته باید به این نکته اشاره شود در تجمیع واحدها تنها به یک عامل توجه نمی‌شوند بلکه ترکیب جمعیتی دانشجویان واحد، ترکیب جمعیتی شهر، نزدیکی به واحد دانشگاه و تنوع رشته‌ها نیز اثر‌گذار است و این اقدام با هدف اصلاح کیفی آموزش تا پایان سال صورت می‌گیرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار