رئیس نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: رژیم صهیونیستی نسبت به مقاومت احساس خطر کرده و اصلی‌ترین دشمن برابر خود را مقاومت می‌داند.

"حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شهادت فرزند عماد مغنیه و سردار الله‌دادی توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نسبت به مقاومت احساس خطر کرده و اصلی‌ترین دشمن برابر خود را مقاومت می‌داند.

وی تصریح کرد: مباحث سازمان ملل و صدور قطعنامه‌ها حرکت‌های سطحی بوده که به نتیجه نخواهد رسید ولی متاسفانه هر روز بر اشغال‌گری اسرائیل در فلسطین افزوده می‌شود.
 
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه جریان مقاومت و حزب‌الله لبنان، اسرائیل را در منگنه قرار داده است، اظهار داشت: شهادت فرزند عماد مغنیه و سردار الله‌دادی توسط رژیم صهیونیستی نشان از ترس و کینه نسبت به حزب الله دارد.

وی افزود: این غده سرطانی بار‌ها توسط حزب‌الله لبنان در جنگ‌های متعدد شکست خورده و در تلاش است به آن ومقاومت مردمی ضربه بزند.

حجت‌الاسلام کلانتری در پایان با بیان اینکه بازخورد جریان مقاومت قطعا دردناک خواهد بود، خاطرنشان کرد: دولتمردان و اهالی رسانه‌های رژیم غاصب صهیونیستی به وحشت افتاده‌اند و باید منتظر صاعقه‌های متعدد از سوی جریان مقاومت باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار