دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: روحیه مقاومت شهید جهاد مغنیه می‌تواند الگویی برای نوجوانان و جوانان باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان عصر امروز (پنجشنبه) در بزرگداشت شهید جهاد مغنیه که در مسجد قدس برگزار شد، با اشاره به عمل بی‌شرمانه اخیر روزنامه فرانسوی شارلی ابدو اظهار کرد: در روزهایی که دل میلیون‌ها مسلمان از عمل بی‌شرمانه روزنامه فرانسوی که تحت سلطه استکبار و صهیونیست است، به رنج آمده، خبر حمله بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به حزب الله و شهادت جمعی از رزمندگان و فرماندگان حزب الله به ویژه شهید مغنیه همگان را سوگوار کرد و در عین حال خون تازه‌ای در رگ‌های دانش آموزان و ملت آزاده مسلمان ایران اسلامی جاری ساخت.
 
وی افزود: امروز درس حماسه و شهادت نه تنها در ایران اسلامی بلکه در خط مقاومت و در سراسر منطقه از سوریه تا لبنان و عراق و فلسطین مستحکم شده است و این درد را ملت‌ها از هم‌کلاسی‌های ما آموخته‌اند.
 
علامتی ادامه داد: شهید جهاد مغنیه از خانواده‌ای متدین، انقلابی و پدری به نام عماد مغنیه بود که در دامان سیدحسن نصرالله و شهیدان حزب الله پرورش یافته است که عشق و ارادت این شهید به مقام معظم رهبری مشهود بوده است.
 
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان این که روحیه مقاومت این شهید می‌تواند الگویی برای نوجوانان و جوانان باشد، گفت: امروز در این مکان جمع شدیم تا به نمایندگی از همه ایران اسلامی اعلام کنیم، محور و خط مقاومت تنها راه چاره برای آزادی قدس شریف است و همه راه جهاد مغنیه‌ها را ادامه خواهیم داد به امید روزی که قدس شریف از چنگ صهیونیست‌های غاصب آزاد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.