معاون سابق سازمان محیط زیست کشور گفت: وضعیت هوای شهر تهران بسیار خطرناک است به همین دلیل مشکلات آلودگی شهر باید به شهرداری سپرده شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدباقر صدوق معاون سابق سازمان محیط زیست کشور در نخستین جشنواره رسانه های شهری که صبح امروز( چهارشنبه ) در نگارستان بوستان گفتگو برگزار شد، با اشاره با تاکید بر وضعیت خطرناک هوای شهر تهران، اظهار کرد: وضعیت هوای تهران بسیار ناهنجار است و برای حل این مشکل مسئولان باید فکری اساسی کنند.

وی افزود:با توجه به این وضعیت و رفع مشکلات آلودگی شهر باید به شهرداری سپرده شود.

صدوق گفت: امتداد این موضوع بسیار ناهنجار است و برای مشکل آلودگی هوا مسئولان باید فکری اساسی کنند.

معاون سابق محیط طبیعی و تنوع زیست محیطی سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکل آلودگی هوای تهران به فکر راهکارهای اساسی بود، افزود: شهرداری باید برای رفع مشکل آلودگی هوای تهران راه حل اساسی ارائه دهد به این دلیل که دیگر حرف گره‌گشای مشکل آلودگی شهر تهران نیست.

وی با اینکه همچنان یکی از دلایل اصلی آلودگی هوا سوخت و حمل و نقل است، تصریح کرد: بیشتر مسائل و مشکلات باید به شهرداری هر شهری واگذار شود زیرا شهرداری توانمندی‌های بسیاری دارد و می‌تواند نا بسامانی‌ها را سامان بخشد.
صدوق یادآور شد: ایستگاه های پایش آلودگی هوا در شهر تهران به تنهای نمی‌توانند آلودگی را شناسایی کنند و باید راهی برای رفع این معضل بزرگ پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشکل ، آلودگی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
واقعا مواففم ستاد محیط زیست شهرداری خیلی قابلیت ها از خود نشان داده و جناب دکتر شاعری واقعا مدیر کارامدی هستند و با تجربه قبلی محیط زیستی شان از مدیریت آلودگی هوا توسط شهرداری به درستی بر می آیند.
آخرین اخبار