فرماندار شهرستان قائشهر گفت: : شرط اصلی و مهم تسهیل ازدواج جوانان حل کردن مشکل اشتغال است و تا وقتی جوانان بیکار و دغدغه کار و درآمد داشته باشند حل مشکل ازدواج آسان نخواهد بود.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،  مهدی محمدی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزاری کارگاه‌های ازدواج و مهارت‌های زندگی را در جامعه نیازی اساسی دانست و اظهار داشت: معتقدم که تمام راهکارهایی که برای بهبود ازدواج و پایداری این امر مقدس در جامعه ایرانی اسلامی وجود دارد، باید فرهنگ‌سازی شود.

محمدی با بیان اینکه  شرط اصلی ازدواج جوانان حل کردن مشکل اشتغال است و تا وقتی جوانان بیکار و دغدغه کار و درآمد داشته باشند حل مشکل ازدواج آسان نخواهد بود، گفت:هر سرمایه‌گذاری که بتواند و از توان مالی خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال ایجاد کند تا انتهای کار به‌عنوان پشتیبان در کنارشان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ازدواج نقش مهمی در سلامت جامعه و جلوگیری از مفاسد اجتماعی دارد از این روز باید اثرات اجتماعی این موضوع به صورت همه‌جانبه مورد توجه قرار گیرد بر برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای قبل از ازدواج تاکید کرد.

فرماندارقائمشهر در پایان در رابطه با مسئله طلاق گفت: باید در زمینه‌های علل طلاق نیز تحقیق و پژوهش انجام گرفته و نتایج آن بررسی و در آموزش‌های افراد مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.