برندن راجرز سرمربی لیورپول اعلام کرد این تیم در فصل تابستان بالغ بر 100 میلیون پوند خرج کرده و به همین دلیل در ماه ژانویه خود را درگیر خرید جدید نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، لیورپول هم‌اکنون در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و فقط 5 امتیاز با منچستر یونایتد در جایگاه چهارم فاصله دارد به همین دلیل برندن راجرز سرمربی قرمزها قصد ندارد برای قرار گرفتن میان چهار تیم نخست جدول که می‌توانند در لیگ قهرمانان اروپا سال آینده شرکت کنند، پول زیادی در ماه ژانویه خرج کند.

راجرز در فصل نقل و انتقالات تابستانی لوئیز سوارز را به بارسلونا فروخت و در حدود 100 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد.

اما این خریدها نتوانستند کمکی به لیورپول در رسیدن به صدر جدول رده‌بندی کنند.

تیم برندن راجرز 5 بازی را بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشته اما نکته امیدوار کننده آن است که حداقل لیورپول در 8 دیدار گذشته شکست نخورده است. برندن راجرز در مورد خرید‌های ماه ژانویه گفت: ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و قصد ندارم برای رسیدن به جمع 4 تیم نخست جدول بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنم. باید با همین تعداد بازیکن صاحب نام که در تیم هستند به اهدافمان برسیم.

همیشه بازیکنانی وجود دارند که با باشگاه در ارتباط باشند، کار مدیر برنامه‌های آنها ان است که تیم جدیدی برای این بازیکنان بیابند، اما تلاش آنان لزوما به معنی امضاء قرار داد با باشگاه نخواهد بود.

*به بازیکنانم اطمینان دارم

برندن راجرز در ادامه گفت: به تمام بازیکنانم اطمینان کامل دارم آنان شایسته رسیدن به عناوین افتخار زیادی هستند. هدف ما رسیدن به صدر جدول و راهیابی به بازیهای لیگ قهرمانان در فصل آینده است. اگر بتوانیم در جام حذفی انگلیس- FA کاپ- به قهرمانی دست یابیم، روحیه بازیکنان بالا رفته و نتایج بهتری در لیگ برتر کسب می‌کنیم.

*استوریج آماده بازی نیست

دنیل استوریج مهاجم انگلیسی لیورپول از آگوست گذشته به دلیل مصدومیت هنگام تمرینات تیم ملی نتواست قرمزها را همراهی کند. انتظار می‌رفت او بتواند این هفته به ترکیب تیم بازگردد اما برندن راجرز از آماده نبودن استوریج و لزوم استمرار تمرینات فردی او خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار