اطمینان راجرز از توانایی لیورپول در پیروزی مقابل چلسی

برندن راجرز سرمربی لیورپول اطمینان دارد شاگردانش قادر خواهند بود در بازی هفته آینده مقابل چلسی به پیروزی دست یابند.

اطمینان راجرز از توانایی لیورپول در پیروزی مقابل چلسیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تساوی یک بر یک تیم‌های لیورپول و چلسی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به بردن راجرز سرمربی قرمزها این اطمینان را دارد که شاگردانش می‌توانند هفته آینده در بازی برگشت چلسی را شکست دهند.

راجرز پس از کسب تساوی مقابل چلسی گفت: بازی به شکلی بود که اطمینان یافتم قادر به شکست چلسی در دیدار برگشت هستیم بازیکنان لیورپول خیلی خوب دفاع کردند و در حملات به سمت دروازه حریف سرعت بالایی داشتند.

لازم به ذکراست، لیورپول طی 15 بازی گذشته فقط یک شکست را تجربه کرد و همین موضوع باعث شد برندن راجرز در مورد شاگردانش بگوید: از سطح فوتبالی که بازیکنان لیورپول ارائه داده‌اند رضایت دارم، آنها توانایی و شایستگی رسیدن به فینال را دارند می‌توانم بگویم همه بازیکنان چلسی در سطح کلاس جهانی هستند اما بازیکنان لیورپول نشان دادند چیزی از آنان کم ندارند.

**لیورپول به شرایط اوج برمی‌گردد

کسب نتیجه تساوی مقابل چلسی صدرنشین، برندن راجرز را به اندازه‌ای خوشحال کرد که معتقد است این نتیجه نشان دهنده بازگشت لیورپول به دوران اوج است.

راجرز گفت: می‌خواهم به نیمه پر لیوان نگاه کنم خلاقیتی که بازیکنان در زمین نشان دادند و تکنیک‌های فردی آنان من را مطمئن کرد نتیجه تلاش‌های 2 ساله گذشته‌مان را گرفته‌ایم.

حالا لیورپول به تیمی تبدیل شده که می‌تواند بهترین کارایی را از بازیکنان خود به نمایش بگذارد توانایی‌های هر بازیکن بطور جداگانه شناسایی شده و در فرصت مناسب از آنها استفاده می‌شود.

راجرز در ادامه افزود: سیستم بازی هر چه باشد، تمامی بازیکنان آمده هستند خود را با آن وفق دهند آنچه برای من مهم بود تطبیق پذیری بازیکنان در شرایط مختلف و حفظ انسجام و هماهنگی تیم است که به آن رسیدیم.

** وضعیت استوریج رضایت بخش است

برندن راجرز از نمایش دنیل استوریج در دیدار مقابل چلسی تقدیر کرده و وضعیت او پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت را فوق العاده توصیف کرد راجرز از اینکه استوریج بار دیگر به ترکیب تیم بازگشته و دوران مصدومیت تاثیری بر مهارت‌های او نگذاشته ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: راجرز ، چلسی ، لیورپول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار