درحالیکه ماریو بالوتلی بازیکن ایتالیایی باشگاه لیورپول از سرمای انگلیس اظهار تنفر کرده است ، باشگاه یوونتوس نیز پیشنهاد او برای حضور در این تیم را رد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: بازیکن و گازن ایتالیایی ماریو بالوتلی که در فصل نقل انتقادات تابستانی موفق شد با 16میلیون پوند به باشگاه لیورپول آمد و در حضورش در نیم فصل بازی‌های لیگ پریمیر انگلیسی موسوم به لیگ جزیره موفق شد تنها 2 گل به ثمر رساند، آماری که به هیچ وجه برای یک گل‌زن جالب نیست در این میان الگریکه هم اکنون سرمربی باشگاه یونتوس است و پیش از آن در آث میلان حضور داشت و بالوتلی را در اختیار داشت معتقد است که بالوتلی به درد سیستم بازی لیورپول نمی‌خورد و علت ناکافی وی به همین دلیل است، اما آلگری حضور او در باشگاه یوونتوس را تکذیب کرد.

بالوتلی: از سرمای انگلیس متنفرم
 
ماریو بالوتلی که همیشه در مرکز حاشیه قرار داشته و بیشتر از آنکه در مرکز زمین به ایفای نقش بپردازد در حاشیه قرار دارد، از سوز سرمای انگلیس به ویژه سوانسی در شمال انگلیس ابزار ناراحتی کرد و گفت: از چنین سرمایی متنفرم، از بازی کردن در این شرایط هم تنفر دارم.

سیمون مینیوله سنگربان باشگاه لیورپول نیز ضمن تاکید براین مسئله گفت: من از سرمای آزار دهنده خبر داشتم و چیزی به "بالو نگفتم" چرا که او قبل از بازی نگرانی‌ها را با خود به همراه داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: یوونتوس ، بالوتلی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار