کمیته حمایت از انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدسات مسلمانان و همه ادیان الهی بر لزوم هوشیاری مسلمانان در برابر نیرنگ شوم مذهبی تاکید کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت روز غزه اهانت به ساحت مقدسات مسلمانان و تمام ادیان الهی را محکوم کرده و بر لزوم هوشیاری در برابر این نیرنگ شوم مذهبی تاکید کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: از زمان پیروزی قاطع جنبش مقاومت اسلامی در انتخابات دموکراتیک مجلس قانون‌گذاری فلسطین و تشکیل دولت با نخست‌وزیری از اعضاء مقاومت، جبهه سیاسی جدیدی علیه اشغالگران گشوده شد، اما با وجود ادعای آزادی‌طلبی صهیونیست‌ها اراده مردمی در سازش ناپذیری و نفی مذاکره و تأکید مقاومت را در قالب مجلس و دولت برنتابیدند.

این بیانیه می‌افزاید: دولت مردمی مقاومت را در ابتداء در غزه محدود کرده و سپس با قطع کمک‌ها آن را ناکارآمد نمود و سعی داشتند تا با محاصره همه‌جانبه آن را ساقط نمایند و وقتی در بکارگیری تمام روش‌ها ناکام ماندند طی سه جنگ 22 روزه، 8 روزه و 51 روزه در صدد محو آن برآمدند و الحمدالله در تمامی این نبردهای نابرابر، شکستی خفت‌بار را پذیرفتند و عقب نشستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدام همزمان و شدید غرب و صهیونیسم در برابر عناصر جبهه مقاومت از جمله ایران، سوریه، حزب‌الله و غزه ظرف ده سال اخیر، ادبیات مقاومت در جهان را نهادینه کرد و یک هماورد جهانی را در سطوح مختلف پدید آورد که رسانه‌ها بخشی از آن را منعکس و دستاوردهایی همچون راه‌اندازی کاروان آزادی با حضور 40 ملیت و کاروان آسیایی برای شکست حصر غزه را رقم زد.

این بیانیه می‌افزاید: تحریم همه جانبه ایران اسلامی به بهانه دستیابی به بمب و سلاح هسته‌ای،‌محاصره و جنگ علیه مردم مظلوم غزه، تهاجم بی رحمانه و همه‌جانبه علیه ملت سوریه و جنگ و خونریزی علیه رزمندگان حزب‌الله در لبنان همگی تاوان مقاومت ضدصهیونیستی در عصر حاضر است و بیانگر مقاومتی سازش‌ناپذیر در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار که نمود آن آمریکا و تبلور منطقه‌ای آن کیان صهیونیستی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: احساس خطر صهیونیسم و غرب از جبهه مقاومت که در جنگ 33 روزه در برابر حزب‌الله علنی شد، با یک راهبرد باطل همچون اختلاف شیعه و سنی تبعات شومی داشت که هم‌اکنون با نمایش رسوای شارلی ابدو و اهانت به مقدسات مسلمانان، در بعدی وسیع‌تر در حال پیگیری است و یقینا آتش این فتنه می‌رود که دامان کثیف و مملو از توطئه و تبانی علیه اسلام انقلابی را بگیرد و لازم است که مسلمانان و تمام موحدین جهان با هشیاری شایسته در این جنگ مذهبی، راه عقلانیت و بصیرت پیشه کنند تا ناخواسته هیزم خودسوزی خود را فراهم کند.

این بیانیه تصریح می‌کند: غزه مقاوم، نمادی از ایستادگی بر اصول و سازش‌ناپذیری در برابر اشغال است که در لبنان و سوریه و ایران سرمشق‌هایی به بشریت داد تا در پرتو آن راه آزادگی و انسانیت را فراگیرند و جهانی کنند.

این بیانیه تأکید می‌کند: راهبرد مقاومت،‌راهبردی فصلی، موسمی و مناسبتی نیست که تنها در 29 دی ماه هر سال بزرگ داشته شود بلکه روندی مستمر، مؤثر و هدفمند است که در تمام جبهه‌های ضدصهیونیستی، نقشه راه آزادگان است و مسلمانان آگاه در این نبرد جهانی پیشرو هستند تا به فرموده رهبر عزیزمان همچون غزه مقاوم تسلیح و مجهز به سلاح از هر حیث شوند تا در برابر انواع توطئه‌ها هم از دستاوردهای مادی خود دفاع کنند و هم میراث معنوی خود را از گزند کژاندیشان و دسایس مذهبی صهیونیان مصون دارند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در پایان ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدسات مسلمانان و تمام ادیان الهی و هوشیاری در برابر این نیرنگ شوم مذهبی از تمام آزادگان و مسلمانان به ویژه هم‌وطنان ایران اسلامی خواست تا ضمن استمرار مقاومت در برابر زیاده‌خواهی غرب و صهیونیسم بر گسترش جبهه مقاومت در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی، درس غزه مقاوم را وسعتی جهانی بخشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار