ری ویلکینز سرمربی تیم فوتبال اردن معتقد است پیروزی آنان در دیدار مقابل ژاپن کاری غیر ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از AFC تیم فوتبال اردن با 3 امتیاز کسب شده از دو بازی نخست مجبور است مقابل تیم ژاپن به پیروزی دست یابد تا صعود خود به مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های آسیا را قطعی کند.

در مقابل تیم فوتبال عراق هم با 3 امتیاز مقابل تیم فلسطین قرار می‌گیرد و می‌تواند با کسب یک پیروزی آسان صعود خود به مرحله بعدی را قطعی سازد.

با این حال ری ویلکینز سرمربی اردن نسبت به پیروزی تیمش مقابل ژاپن خوشبین است و گفت: جای نگرانی وجود ندارد، هنوز هم شانس صعود را در اختیار داریم احمد حائل پس از غیبت در بازی مقابل فلسطین می‌تواند در دیدار مقابل ژاپن حاضر باشد تیم فوتبال اردن چیزی کمتر از ژاپن ندارد اما می‌دانیم بازی دشواری در انتظار همه ما است.

یادآور می‌شود، آخرین دیدار انجام شده میان تیم‌های فوتبال اردن و ژاپن در چارچوب بازی‌های انتخابی جام جهانی برزیل در سال 2013 انجام شد که اردن توانست با نتیجه 2 بر یک ژاپن را شکست دهد.

ویلکینز در ادامه افزود: ژاپن بازیکنان خوب بسیاری در اختیار دارد اما ما کاملا خود را برای این بازی آماده کرده‌ایم و بهترین طرح ممکن جهت رویارویی با ژاپن انتخاب شده است از هر فرصتی برای حمله به دروازه ژاپن استفاده کرده و آنها را تحت فشار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار