فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی موجب تقویت روحیه استکبارستیزی در جهان شد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار دریادار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مراسم گرامیداشت خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران زندانیان سیاسی نیروهای مسلح قبل از انقلاب که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، ایستادگی بر آرمان‌ها و تکیه‌بر توان داخلی به شمار می‌رود و در هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی موجب تقویت روحیه استکبارستیزی در جهان شد.
 
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به این‌که زندانیان سیاسی نیروهای مسلح قبل از انقلاب از مظلوم‌ترین اقشار جامعه ایثارگری هستند، گفت: این عزیزان در زمان انقلاب و اوج‌گیری مبارزات ملت خداجوی ایران در برابر رژیم دژخیم شاهنشاهی توسط ضداطلاعات ارتش و ساواک به‌واسطه فعالیت انقلابی دستگیر و در کمیته ضدخرابکاری ساواک تحت شکنجه‌های سخت قرار گرفتند.
 
وی اظهار داشت: این عزیزان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند مردم ایران به رهبری امام راحل (ره) در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت پرداخته و در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور به دنیا ثابت کردند که لحظه‌ای در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب کوتاه نخواهند آمد و باصلابت مدافع آرمان‌های نظام هستند.
 
دریادار صفاری تصریح کرد: آمریکایی‌ها در ابتدای امر تلاش داشتند که انقلاب را با خود همسو کنند؛ اما زمانی که دریافتند راه به‌جایی نمی‌برند به صدام چراغ سبز نشان دادند تا او را به قدرت برتر منطقه تبدیل کنند اما تثبیت نهضت انقلاب و رسوایی دشمنان در دوران دفاع مقدس این برنامه را ابطال کرد.
 
گفتنی است مراسم گرامیداشت خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران زندانیان سیاسی نیروهای مسلح قبل از انقلاب به همت ستاد کل نیروهای مسلح و در دو نوبت در آستانه ایام‌الله مبارک دهه فجر و با حضور خانواده این عزیزان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار