فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت :اسرائیل به عنوان هداسیت کننده موج تروریست ریشه تمام توطئه ها در سیمای استکبار جهانی محسوب می شود .

سردار مرتضی صفاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: اهمیت روز قدس را امام راحل تفسیر کردند زیرا دشمن را خوب شناختند.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) اسرائیل را محور همه شرارت ها در دنیا دانست و تصریح کرد : رژیم اشغالگر قدس حتی در دولت امریکا سردمدار استکبار جهانی به عنوان تنها حامی خود نفوذ دارد .

سردار صفاری با اشاره بر اینکه خداوند متعال در قرآن کریم قراعت سوره جمعه را در نماز جمعه تاکید کرده است ، اضافه کرد : خداوند متعال در قران کریم چهره یهود را به مسلمانان شناسانده اند و نسل های این قوم مسلمانان زیادی را در طول تاریخ به شهادت رسانده اند .

وی در ادامه این مطلب افزود : خداوند متعال یهود را برای جامعه اسلامی تابلو کرده است تا مسلمانان بدانند که این قوم دست از سر شما بر نمی دارد و امام راحل علیه اسرائیل جمله ای تاریخی دارند " اگر هر ایرانی و در دیدی وسیع تر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل مهو می شود .

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت : وظیفه داریم روز قدس علیه استکبار و اسرائیل در صفوف راهپیمایی ها شرکت کرده و از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.