رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دقت نظر در فرآیند گزینش امری ضروری است و باید توجه داشت که دلسوزی ما نسبت به افراد در این مسیر نباید بیشتر از دلسوزی ما نسبت به نظام و منافع کشور باشد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، رئیس کل دادگستری استان تهران طی مراسمی، «مهدی ناصری دولت آبادی» را  به عنوان مسئول جدید گزینش استان معرفی شد .

 در این مراسم که  «توسلی» و «بختیاری» از اعضاء هسته مرکزی گزینش و جمعی از گزینش گران، باقری معاون اداری و مالی و دانش آرا سرپرست مجتمع قضائی شهید بهشتی (ره) نیز حضور داشتند، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خدمات ارزشمند آقای سید علیرضا آوایی در طول تصدی گزینش استان تقدیر گردید.
 
رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: از نعمت‌های بزرگ الهی در حال حاضر، نعمت زندگی و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای بسیاری از افراد در گذشته این امر میسر نشد و البته امید داریم با عنایت حق تعالی، بخشی از عمرمان در عصر فرج واقع گردد. به تناسب خدمت در این دوران بار مسئولیت ما نیز سنگین تر بوده و البته اجر و مزد فراوانی نیز به دنبال دارد.
 
وی در ادامه افزود: از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم موضوع بسیار مهم سلامت در نظام اداری و قضائی است که لازم است با اهتمام جدی در این مسیر گام‌های مهمی برداریم از جمله متولیانی که در این راستا نقش اساسی ایفا می‌نماید ، هسته گزینش است که با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود می‌تواند در جهت تحقق این هدف مقدس نقش حیاتی ایفا نماید، گزینش می بایست افرادی شایسته ، دلبسته به نظام و اسلام و ارزش های والای انسانی را وارد سیستم قضائی کشور  نماید، دقت نظر در فرآیند گزینش امری ضروری است و باید توجه داشت که دلسوزی ما نسبت به افراد در این مسیر نباید بیشتر از دلسوزی ما نسبت به نظام و منافع کشور باشد.
 
گفتنی است، « سید علیرضا آوائی» نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از همه همکارانی که وی را در این مسئولیت همراهی نمودند، اظهار داشت:  جلسات گزینش جزء منظم‌ترین جلسات ما و مشی همکاران نیز بر اساس واقع بینی و احتیاط، به دور از ترحم بی جا و یا قساوت و سختگیری بی مورد بود و سعی شد تا در طول این مدت نیروهای انسانی معتقد به نظام انتخاب و به دادگستری استان تزریق شوند و اگر چنانچه قرار بود کسی هم احیاناً رد شود به طور قطع توجیه می‌شد تا کینه بی جهت از نظام در وجود او شکل نگیرد.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهر آل ناصر
۱۸:۳۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
بنام یزدان پاک

با سلام و احترام.
فرمایشات حضرتعالی بسیار زیبا و آموزنده و برای جناب دولت آبادی آرزوی موفقیت. ولی بنده حقیر عرضی دارم چطور است که در دادگستری شهرستانها نفر هست بسیار پایبند به اصول و رابطه که ده سال سابقه درخشان همراه با تقدیر نامه های استانی و کشوری ولی هیچ تعیین تکلیفی نشده هر بار هم رسیدگی کرده هیچ جوابی نگرفته ولی نفرم داریم با تمام بی انضباطی و مشکلات.......... بعد دو سال رسمی شده‌. میشه لطف کنید بگید مشکل کجای کاره.
آخرین اخبار