ماه ژانویه و فرصت نقل و انتقالات زمستانی از نیمه گذشته و شواهد نشان می‌دهد میروسلا و کلوزه مهاجم تیم لاتزیو و ساموئل اتوئو مهاجم اورتون قصد دارند انتقالات عجیب ماه را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، نقل و انتقالات بسیاری در ماه ژانویه برنامه‌ریزی شده و تعدادی از این انتقالات تاکنون نهایی شده‌اند اما ماجرای میروسلا و کلوزه ملی‌پوش آلمانی تیم لاتزوی و ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی اورتون با بقیه فرق می کند.

کلوزه به سمت لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا MLS گرایش پیدا کرده و مایل است باشگاه لاتزوی را به مقصد یکی از تیم‌های آمریکایی ترک کند. او در رقابت‌های این فصل فقط در 3 بازی لاتزیو حضور داشتند و در مجموع 3 کل به ثمر رساند.

فرصت کمی که سرمربی لاتزیو به کلوزه برای بازی در تیم می‌دهد او را به ترک باشگاه راضی کرده و امیدوار است با پیوستن به یک تیم در لیگ  MLS فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

کلوزه همراه با تیم فوتبال آلمان در بازیهای جام جهانی 2014 حضور داشته و موفق به کسب قهرمانی شد. او تصور نمی‌کند نیمکت‌نشینی برای کسی که امسال به قهرمانی در مهمترین رقابت  ورزشی رسیده کاری منصفانه باشد.

سرنوشتی که گریبانگیر لوکاس پودولسکی در تیم آرسنال شد و او سرانجام تصمیم به ترک توپچی های لندن با هدف انجام بازیهای بیشتر باشگاهی شد.
 
**اتوئو به سری آ ملحق می‌شود

از سوی دیگر ساموئل اتوئو ملی‌پوش سابق تیم فوتبال کامرون و مهاجم توانمند تیم اورتون در آستانه امضاء قرارداد با باشگاه سمپرویا قرار گرفته است.

مهاجم سابق بارسلونا به زودی قرارداد 2.5 ساله خود با سمپدوریا را امضا می‌کند و در سالهای پایانی فعالیت حرفه‌ای، بار دیگر حضور در لیگ فوتبال سری آ ایتالیا را تجربه خواهد کرد.

اتوئو دوشنبه این هفته به جنوآ سفر می‌کند تا در تست پزشکی باشگاه حاضر شود. در صورتیکه همه چیز طبق برنامه پیش برو، اتوئو می تواند روز چهارشنبه در دیدار مقابل اینتر میلان حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کلوزه ، اتوئو ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار