مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: هنرمندان هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند، فاطمه معتمدآریا: "یحیی سکوت نکرد" یک ایده‌ی انسانی دارد / تینا پاکروان: سلیقه سینمایی مردم رشد کرده است و.... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

هنرمندان هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/26/2884678_294.png




اهالی هنر هتک حرمت به پیامبر اسلام را با درج مطالب و عکس‌هایی در صفحه‌های شخصی‌شان، محکوم کردند.

فاطمه معتمدآریا: "یحیی سکوت نکرد" یک ایده‌ی انسانی دارد / تینا پاکروان: سلیقه سینمایی مردم رشد کرده است

تینا پاکروان گفت: من احساس می‌کنم مردم سلیقه شان رشد کرده و دوباره به سمت سینماها رو می آورند که این یک اتفاق بسیار مثبت و امیدوار کننده است.

مسابقه‌ای زنده برای انتخاب طراح لباس سال در چهارمین جشنواره مد و لباس فجر
مسابقه‌ی زنده طراحی لباس بین راه‌یافتگان به بخش مسابقه برای انتخاب طراح لباس سال در چهارمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می‌شود.

از بهترین خبرنگار، عکاس و تصویربردار تقدیر می‌شود
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر گفت: به بهترین خبرنگار، عکاس و تصویربردار فعال که در ویژه «برنامه یک فیلم، یک سلام» به پوشش مناسب‌تر برنامه کمک کرده‌اند جوایزی اهدا خواهد شد.

انتقاد در ذات تئاتر خیابانی است / در «قصه نقش» به محرومیت قالی‌بافان ترکمن پرداخته‌ام
نمایش «قصه نقش» به نویسندگی و کارگردانی سعید کاظمیان که در بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر امسال حضور دارد، به زندگی و هنر قالی‌بافان ترکمن می پردازد.

طناز طباطبایی و صابر ابر در اولین برنامه "یک فیلم، یک سلام" در روز سوم
تعدادی از هنرمندان مطرح سینمای ایران، در سومین روز ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» در سینما گالری پردیس ملت، به معرفی آثار خود خواهند پرداخت.

نمایشگاه «صلح و دوستی» توسط شاه آبادی افتتاح شد
نمایشگاه گروهی تذهیب و نگارگری ایرانی با عنوان «صلح و دوستی» با حضور حمید شاه آبادی، مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار آبی کاخ نیاوران افتتاح شد.

ناصری پور آسمان آثارش آبی نیست

ابراهیم حقیقی گفت: ناصری پور هیچ یک از آسمانهای آثارش آبی نیست و مایه های خاکی رنگ دارد و نمونه های نوآورانه او از نقطه نشات گرفته است.

محمدعلی طالبی: من فیلم "قول" را با 200 میلیون و 6 نفر در پشت صحنه ساختم / آرش طالبی: همه چیز راه دارد به جز مرگ

کارگردان فیلم "قول" گفت: برای ساخت فیلم های چند میلیاردی آدم باید یک کارهایی کند که خوب نیست، من ترجیح می دهم فیلم های خودم را بسازم.

ظهور اتفاق افتاده است؟

اگر مقوله غیبت و ظهور حضرت به طور دفعی و بدون هیچ زمینه‌ای واقع شود، مسلماً جوامع بشری تاب این تحول شدید را نخواهد داشت. بدین علت حکمت الهی مقتضی تدریجی بودن این اتفاق عظیم است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.