حاشیه های پزشکی این هفته علت دست به لیزر شدن آرایشگاه‌ها را جویا شده و گزارشی از بیماری که 20 روز پس از ترخیص خیال ترک بیمارستان را ندارد بررسی کرده و در پایان سری به نمایشگاه دندانپزشکی در یک پارکینگ زده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ این روزها در آرایشگاهها به راحتی از دستگاه لیزر استفاده می ‌شود و عجیب‌ر اینکه این دستگاهها به راحتی و بدون ارایه هیچ گونه مدرک فروخته شده و به افراد با هر مدرک تحصیلی آموزش کار با لیزر داده می‌شود.
 
مقیمی مدیر نظارت بر نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: هیچ نظاراتی بر کار آرایشگاهها وجود ندارد و مشکل ما ورود بی رویه‌ی دستگاههای لیزر به داخل لیزر است در حالی که نیاز چندانی به آنها نداریم.
 
درسردهای تایید نسخ دارو  

بنا بر گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اخیرا سازمانهای بیمه گر جهت ایجاد تسهیلات بیشتر بیمه شدگان بخش مرکزی نسخ دارو را تعطیل کرده‌اند و افراد را برای تایید نسخه به مراکز دیگر مثل داروخانه 13 آبان ارجاع می‌دهند این در حالی است که فضای فیزیکی بخش نسخ داروخانه‌ی 13 آبان خیلی محدود بوده و ظرفیت تعداد بالای مراجعه کنندگان را ندارد. 

دکتر رضایی رئیس داروخانه‌ی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران این مطلب را تایید کرد ضمن اینکه مشکل کمبود فضای فیزیکی برای پاسخ گویی به حجم بالای مراجعین را نیز مطرح کرد.
 
بیماری که پس از 20 روز مرخص شدن هنوز خیال ترک بیمارستان را ندارد 
خبرنگار باشگاه خبرنگاران از یکی از بیمارستانهای خصوصی گزارشی گرفت که در آن بیماری که 20 روز از ترخیصش می‌گذشت خیال ترک بیمارستان را نداشت. 

مشکل آنجا بود که در بدو ورود وی به بیمارستان اطلاع رسانی در خصوص بیمه‌های تکمیلی طرف قرار داد بیمارستان داده نشده بود و بیمار در آن مرکز خصوصی بستری شده بود که طرف قرار داد بیمارستان نبود. 

آقا جانی بازرس وزارت بهداشت گفت: بیمارستان خصوصی باید به بیمار اطلاع رسانی کند که طرف قرار داد کدامیک از بیمه‌های تکمیلی است و ادامه داد: در مواردی که بیمار از طرف پزشک ترخیص شده ولی از خروج از بیمارستان خودداری می‌کندقانون گذار می‌گوید که بیمارستان باید از طریق دادستان منطقه و قوه قضاییه جهت تعیین تکلیف بیمار اقدام کند.

برپایی نمایشگاه دندانپزشکی در پارکینگ 
بنابر گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران یک نمایشگاه دندانپزشکی برگزار شد و علاوه بر اینکه این نمایشگاه یا بهتر بگوییم پارکینگ شرایط فیزیکی مناسبی نداشت سرما و عدم امکانات، غرفه داران را با مشکل مواجه کرده بود این در حالی است که هزینه‌ی برپایی هر غرفه یا در واقع جای پارکاز 450 هزار تومان تا 10 میلیون تومان بوده است.
 
مسئولین برپایی نمایشگاه ضمن اینکه پاسخگو نبودند از ادامه‌ی گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خودداری کرده و خبرنگار را تهدید به گرفتن دوربینش کردند.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار