نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان گفت: از همه نمایندگانی که در نطق‌های خود از فتنه و فتنه‌گران را محکوم کردند و به آن پرداختند تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حبیب آقاجانی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه 24 دی گفت: از همه نمایندگانی که در نطق‌های خود از فتنه و فتنه‌گران را محکوم کردند و به آن پرداختند تشکر می‌کنم.  
 
وی افزود: فتنه خط قرمز ماست و در مقابل حامیان فتنه‌گر نباید کوتاه بیاییم.
 
نماینده بندر ماهشهر، امیده و هندیجان خطاب به وزیر نیرو گفت: آب کشاورزی تقریبا در هندیجان قطع شده و آبی در رودخانه زهره هندیجان جریان ندارد و محصولات کشاورزان خشک و خسارت زیادی به کشاورزان وارد آورده و از وزیر می‌خواهیم حق آب کشاورزان را بیشتر کند.
 
وی گفت: آب شرب شهرهای حوزه انتخابیه بنده بسیار نامناسب است و سختی آب در آنجا بالای 3000 می‌باشد اصلا آب لوله کشی آب شرب نیست مردم مجبورند از آب‌های معدنی و آب‌های تصفیه‌ خانه‌های محلی که هزینه بالایی دارد استفاده کنند لذا از وزیر محترم نیرو خواسته می‌شود که نسبت به سرعت عمل دادن طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرهای جنوب شرق استان اقدام کند.
 
آقاجانی خطاب به وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: شهرستان بندر ماهشهر با جمعیتی بیش از 320 هزار نفر فضای بیمارستانی دولتی ندارد بیمارستان دولتی آن ساختمانش توسط یک خیر ساخته شده که ناچارا از آن به عنوان بیمارستان استفاده می‌شود متاسفانه هیچ بودجه‌ای برای آن اختصاص داده نشده لذا جهت کار ادامه بیمارستان رسیدگی کنید.  

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، نطق ، تذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار