سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: متأسفم از اینکه عدم حمایت مسئولان مقاومت و یا سوء مدیریت در این تیم استعداد جوانان را از بین می‌برد.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: اتفاقاتی از قبیل عدم حضور تیمها در رقابت‌های لیگ برتر هر فوتسالی را متأثر می‌کند. روز گذشته تیم مقاومت بنا به دلایلی که برایشان قابل قبول بوده و یا آنها را مجبور کرده که قید بازی را بزنند در زمین حاضر نشدند. معتقدم این اتفاق در سطح فوتسال حرفه‌ای کشوری مانند ایران ساده و کوچک نیست.

وی افزود: این اتفاق به دو جهت پیامد منفی دارد. اول اینکه به ضرر لیگ است زیرا باید به لیگ حرفه‌ای احترام گذاشت و قوانین آن را نادیده گرفت زیرا در غیر این صورت ارزش رقابتها از بین می‌رود. از سوی دیگر دلم برای جوانان کرجی که با وجود همه مشکلات در رقابت‌ها حاضر می‌شوند، سوخت زیرا عدم حمایت مسئولان و یا سوء مدیریت در این باشگاه باعث می‌شود امکان دیده شدن استعداد این بازیکنان از بین برود این در صورتی است که جوانان این شهر در همین مدت توانایی فوتسالی خود را به رخ کشیدند امیدوارم مشکلات این تیم هر چه سریعتر رفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار