سرمربی تیم مقاومت البرز تصمیم مدیران باشگاه مبنی بر عدم حضور در اصفهان را دلیل انصراف از بازی با گیتی پسند دانست.

رضا فلاح سرمربی جوان تیم مقاومت البرز پس از انصراف تیمش از حضور در هفته هفدهم مقابل گیتی پسند اصفهان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در ابتدا انتقاد می کنم از آن رسانه هایی که اعتصاب بازیکنان را دلیل عدم حضور ما در اصفهان اعلام کردند. من این ادعا را با قدرت تکذیب می کنم. بازیکنان تیم مقاومت با وجود مشکلات مالی فراوان و فشارهای موجود همواره مردانه می جنگند و اهل این مسائل نیستند.
 
وی افزود: روز یکشنبه باشگاه مقاومت به ما خبر داد که نباید به اصفهان برویم. ولی ما تمرینات تیم را متوقف نکردیم و با صلابت تر از همیشه تمرین روز دوشنبه را برگزار کردیم و تا دقیقه آخر امیدوار بودیم که به ما مجوز سفر داده شود. چرا که گیتی پسند تیم باکلاس و سطح بالایی است که با کسب امتیاز در برابر آنها و یا ارائه بازی خوب می توانستیم حقانیت خود را برای بقا در لیگ برتر نشان دهیم.
 
ما با تمام وجود خواهان حضور در این بازی بودیم اما تصمیم آخر با باشگاه است و ما تابع این تصمیم بودیم. هنوز هم حسرت می‌خوریم که نتوانستیم مقابل این تیم باکلاس بازی کنیم. بیشتر از اینکه نگران شرایط تیم خودمان باشم از این ناراحتم که تیم گیتی پسند بدون رقیب در زمین حاضر شد و از لحاظ حرفه ای باید از این تیم عذرخواهی کنم که امیدوارم بپذیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، فلاح ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار