«رامبد جوان» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فعالیت در تمام ژانرها و پرداختن به زندگی تمام اقشار جامعه برایم جذاب است

تهیه‌کننده «بختک» گفت: مستند اجتماعی «بختک» کشش زیادی برای جذب مخاطب در سی و سومین دوره جشنواره فجر دارد.

رامبد جوان تهیه کننده، بازیگر و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما  باشگاه خبرنگاران درخصوص مستند «بختک» گفت: محمد کارت اصالتا شیرازی است و سالها پیش یک مستند کوتاه پیرامون زندگی جوانان و مردان پایین‌ شهر شیراز ساخته بود و به من پیشنهاد  داد یک مستند بلندتر در خصوص زنان آن منطقه را کار کنیم. من هم سناریو را خواندم و قصه برایم جذاب بود و تصمیم گرفتم کار را تهیه کنم.

وی در ادامه افزود: کار کردن در فضاهای مختلف و پرداختن به زوایای مختلف زندگی اقشار مختلف جامعه برایم جذاب است. «بختک» هم یک مستند اجتماعی است که با به نمایش گذاشتن زندگی زنان پایین‌ شهر شیراز جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

بازیگر فیلم "اسپاگتی در 8 دقیقه" اظهار داشت: این مستند کشش و گیرایی زیادی دارد اما باید زمان‌های زیادی برای اکران به آن اختصاص داده شود؛ در جشنواره‌ی حقیقت دیدیم که به دلیل اعطای سالن‌ها و زمان‌های اکران زیاد سالن  بارها شاهد حضور مردم و رضایت کامل از این مستند بودیم.

وی ادامه داد: من نمی دانم قرار است از چه رسانه‌ای مستند‌های جشنواره پخش شود اما مطمئنم اگر اکران خوبی بر این مستند اختصاص داده شود حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار خواهد کرد.

گفتنی است مستند "بختک" به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و کارگردانی محمد کارت به بخش مستند‌های برگزیده سی و سومین دوره جشنواره فجر راه یافت.



انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار