کارگردان «جامه داران» گفت: امیدوارم درخصوص حضور برخی فیلم‌ها در بخش سودای سیمرغ ارتباط و سفارشات خاصی دخالت نداشته باشد.

حمیدرضا قطبی کارگردان فیلم "جامه داران" درخصوص حضور فیلم خود در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: ابهاماتی در مورد انتخاب نشدن برخی از فیلمهایی که حرفه‌ای کار کردند و از عوامل حرفه‌ای بهره گرفته و نسخه کامل آن‌ها به جشنواره ارائه شده و کنار گذاشته شده‌اند؛ ولی در مقابل تعدادی فیلم که هنوز کامل نیست وارد مسابقه شده، وجود دارد؛ که امیدوارم در این میان ارتباط و سفارشات خاصی دخالت نداشته باشد.

وی بیان کرد: به نظر من جشنواره برای بررسی کیفیت آثار است و فیلم اول و آخر وجود ندارد و اگر فیلمی به بخش مسابقه راه پیدا کرد به طور قطع از عوامل استفاده کرده تا فیلمی خوب به جشنواره ارائه دهد. بنابراین باید تمام زوایا و عوامل فیلم مورد نقد و تحلیل قرار گرفته و در بخشهای مختلف به آن توجه شود نه به صرف اولی بودن فیلم، عوامل و فیلم کنار گذاشته شوند و این مسئله قابل بحث است.

قطبی ادامه داد: خود من سعی کردم با دل و احساس واقعی "جامه داران" را بسازم پس انتظار دارم در جشنواره از همه زوایا به فیلم کسانی که با جان و دل و عشق خلق یک اثر زیبا و دیدنی کردند توجه شود.

این کارگردان در پایان از همه مسئولین امر در برگزاری جشنواره فجر تشکر کرد و گفت: امیدوارم جشنواره خوبی پیش رو داشته باشیم و همه لذت کافی را ببرند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار