علی جلیلوند گفت: بدون شک فیلم "چهارشنبه‌ 19 آبان" یک اتفاق ویژه در جشنواره‌ی فیلم فجر است و نسبت به جایگاه این فیلم در جشنواره امیدوار هستم.

علی جلیلوند تهیه کننده‌ سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص راه یافتن فیلم "چهارشنبه‌ 19 آبان " به بخش نگاه نو سی وسومین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه تمام عوامل پشت صحنه در "چهارشنبه‌‌ 19 آبان" افرادی با تجربه و حرفه‌ای بودند که درخشان ترین کار آنها را در این فیلم خواهید دید.

وی در ادامه افزود: این روزها در حال انجام مراحل پایانی موسیقی فیلم هستیم که بی شک این موسیقی هم یکی از درخشان‌ترین کارهای همایونفر است. همه برای "چهارشنبه ‌19 ‌آبان" تمام همت، معرفت و انرژی خود را مصرف کردند تا این فیلم به بهترین شکل ساخته شود.

این تهیه کننده اظهار داشت: فیلم "چهارشنبه‌ 19 آبان" بهمن سال گذشته درست پس از اتمام سی و دومین دوره جشنواره‌ی فیلم فجر کلید خورد و پیش تولید آن سه ماه طول کشید.

جلیلوند بیان کرد: تمام بازیگران این فیلم از جمله نیکی کریمی، امیر آقایی و به ویژه برزو ارجمند متفاوت با سایر نقش‌هایشان ظاهر شدند و سحر احمدپور بازیگر جوان و فیلم اولی با بازی درخشانش در این فیلم یکی از پدیده‌های این دوره از جشنواره فجر خواهد بود.

وی ادامه داد: بدون شک فیلم "چهارشنبه‌ 19 آبان" یک اتفاق ویژه در جشنواره‌ی فیلم فجر است و نسبت به جایگاه این فیلم در جشنواره امیدوار هستم.

جلیلوند عنوان کرد: از ابتدای کلید خوردن کار هدف ما حضور در بخش سودای سیمرغ بود اما به دلیل تغییرات به وجود آمده و کم شدن فیلم‌های سودای سیمرغ این اتفاق نیفتاد.

این تهیه کننده تصریح کرد: تشویق شدن و گرفتن جایزه انگیزه انسان را برای ادامه‌ی فعالیتش چندین برابر می‌کند اما مهمترین جایزه‌ای که من خواهم گرفت اکران و استقبال مردم از فیلمی است که یکسال و چند ماه برای آن زحمت کشیده‌ام.

وی بیان کرد: فیلم" چهارشنبه ‌19 آبان" برای گروه سنی یا  طبقه خاصی از جامعه ساخته نشده است و با داشتن مفهومی اجتماعی مردم را مخاطب خود قرار می‌دهد؛ امیدوارم هرچه زودتر این فیلم اکران و دیده شود و مردم از آن خوششان بیایید.

جلیلوند خاطرنشان کرد: من این نوید را به مخاطبان می‌دهم که با یک فیلم متفاوت روبه رو شوند زیرا حتی کوچکترین کارکترهای این فیلم هم متفاوت طراحی شده‌اند و بی‌شک فیلم "چهارشنبه‌ 19 آبان"  تأثیرات خود را روی مخاطب خواهد گذاشت.

شایان ذکر است؛ فیلم "چهارشنبه‌ 19 آبان" به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند و با بازی نیکی کریمی، امیر آقایی و برزو ارجمند برای نمایش در بخش نگاه نو سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر تهیه شده است.

گفتنی است؛ مضمون این فیلم اجتماعی است و قصه جنجال‌هایی را روایت می‌کند که یک آگهی اشتباه در یک روزنامه به وجود می‌آورد.


انتهای پیام/رس    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار