رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: پرونده‌های دادگاه‌های انقلاب پرونده‌های مهم حکومتی است که با آسایش و امنیت مردم عجین است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، «عباس پوریانی» روز دوشنبه در بازدید از دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران با بیان اهمیت پرونده‌های ارجاع شده به این دادگاه‌ها، اظهارداشت: وظایف قضات این محاکم، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با ضد انقلاب و سایر جرائمی است که در این دادگاه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران ضمن تاکید بر سلامت دستگاه قضایی با نگاه پیشگیرانه، گفت: سلامت دستگاه قضا باعث افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شود.

وی با برجسته خواندن خدمات انجام شده در دستگاه قضایی طی چندسال اخیر، تصریح کرد: این خدمات باید برای افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

پوریانی مهمترین اقدامات انجام شده را ایجاد کمیته کاهش پرونده‌های اجرای احکام و بررسی علل اطاله دادرسی عنوان کرد و ادامه داد: به زودی شاهد آثار این اقدامات انجام شده خواهیم بود.

براساس این گزارش؛ پوریانی در بازدید چهار ساعته از دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران با تعدادی مراجعه کننده هم دیدار و دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار