توهین و فحاشی‌هایی که منجر به کناره گیری مالک باشگاه تیم لیگ برتری شد

شرایط نامساعد باشگاه ملوان منجر به کناره گیری مالک این باشگاه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق گفته یک منبع آگاه از باشگاه ملوان مشکلات این تیم از چند ماه قبل شروع شده و علت اصلی این مشکلات ریشه در فحاشی و توهین‌هایی که در بازی‌های خانگی برعلیه مالک باشگاه سرمربی موقت و کاپیتان تیم گفته می‌شود دارد و همان طور که شواهد نشان می‌دهد مسئولان این استان در این زمینه هیچ گونه واکنشی نشان نداده‌اند و این امر باعث ناراحتی این افراد در باشگاه ملوان شده است.

 گفته می‌شود که از همان زمان محجوب مالک باشگاه اعلام کرده که با این شرایط دیگر تمایل به همکاری با باشگاه را ندارد و وی از مسئولین مربوطه درخواست کرده بود که هر چه زودتر امورات تیم داری را از او تحویل بگیرند چرا که محجوب اعتقاد داشت که من نمی‌توانم هم هزینه‌های هنگفت را بر عهده بگیرم و هم فحاشی‌های صورت گرفته را تحمل نمایم و مورد توهین همگان قرار بگیرم چرا که دختر وی نیز به دلیل شرایط نامساعد پدرش دچار افسردگی شده است.

در آن سو نیز قرار بر این شد که دین مالی، بهمن صالح نیا و پیشکسوتان ملوان که همیشه نسبت به شرایط این تیم اعتراض داشتند مالکیت این باشگاه را بر عهده بگیرند اما این طور که به نظر ‌می‌رسد شخصی حاضر نشد که با این شرایط  بخواهد مالک باشگاه گردد.

با وجود این مشکلات در سال‌های اخیر حتی فردی حاضر نشد که از محجوب مالک باشگاه ملوان تقدیر وتشکری نماید و وی نیز در آخر به این نتیجه رسید که دیگر در کنار این تیم نباشد چرا که وی معتقد است نبودش هم به صلاح فوتبال ایران و باشگاه ملوان و خود او است.

وی عنوان کرده بود دوستانی که دلشان برای باشگاه می‌سوزد بهتر است بیایند و تیمداری این باشگاه را تحویل بگیرند و حتی 1 ماه پیش نیز جلسه‌ای در این خصوص صورت گرفته بود که تمایل نداشته خود مالک باشگاه در جلسه مطرح کرده بود.

نکته قابل توجه این است که وی خواستار شده که هیأت مدیره در این زمینه جلسه‌ای را برگزار کند تا هرچه سریعتر وضعیت این باشگاه معلوم شود چرا که محج.ب دیگر حاضر به همکاری با ملوانی‌ها نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: توهین ، ملوان ، مالک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار