سایت رسمی بازی‌های جام ملت‌های آسیا به تحلیل برنامه احتمالی تیم فوتبال ایران مقابل قطر زخم خورده در روز پنج شنبه پرداخت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از  سایت رسمی بازی‌های جام ملت‌های آسیا، کارشناسان سایت رسمی بازی‌های جام ملت‌های آسیا نمایش ایران در نخستین دیدار این رقابت‌ها مقابل تیم بحرین را در سطح انتظار از شاگردان کارلوس کی‌روش دانسته و نوشتند: دیدار بعدی ایران در روز پنجشنبه در شهر سیدنی مقابل تیم قطر انجام می‌شود قطر شکستی ناامید کننده مقابل تیم امارات داشته و با وجود در اختیار داشتن تمامی بازیکنان صاحب نام خود اما 4 گل از امارات دریافت کرد.
 
 با توجه به این نکته که قطر ماه گذشته قهرمان جام خلیج فارس شد هیچ انتظار نداشت در اولین بازی متحمل چنین شکستی از سوی امارات شود آنان همواره خود را رقیب اصلی ایران در گروه C می‌دانستند و حالا باید در بازی روز پنج شنبه تمام تلاش خود برای شکست دادن ایران را بکار ببندند.
 
 این آخرین شانس قطر برای صعود خواهد بود، باید منتظرماند و دید آیا کارلوس کی‌وش سرمربی تیم فوتبال ایران باز هم در این دیدار حساس از بازیکنان جوان خود استفاده می‌کند یا ترکیب تیم را بر اساس بازیکنان با تجربه می بندند.
 
 فوتبال قطر در صورت شکست مقابل ایران کاملا تحقیر شده و قهرمانی ماه گذشته آنان در جام خلیج فارس تصادفی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ایران ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار