رییس گروه مطالعه برنامه‌ریزی امور آسیب‌دیدگان اجتماعی از استراتژی جدید سازمان به منظور تنوع فعالیتهای طیف آسیب‌ دیده دختران خبر داد.

فرانک ایمانی رییس گروه مطالعه و برنامه‌ریزی امور آسیب‌دیدگان اجتماعی در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فعالیت خانه سلامت دختران در کل کشور اظهار کرد: خانه های سلامت در تمام مراکز استانها به منظور حفظ کرامت آسیب‌دیدگان فاقد تابلو و نام فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به پذیرش مراجعه‌کنندگان به خانه‌های سلامت افزود: در حال حاضر پشت نوبتی در خانه‌های سلامت وجود ندارد و تمام افراد معرفی شده از سوی مراکز مداخله در بحران پذیرش می‌شوند.

رییس گروه مطالعه و برنامه‌ریزی امور آسیب‌دیدگان اجتماعی تصریح کرد: ارزیابی‌ اولیه اجتماعی فرهنگی اقتصادی از افراد به منظور تامین نیازهای انها در خانه‌های سلامت انجام می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری دختران ترخیصی از خانه‌های سلامت گفت: جامعه هدف خانه های سلامت بعد از بازتوانی و بازگشت به جامعه رها نمی‌شوند پی‌گیریهای لازم از سوی کارشناسان برای بهبودی وضعیت آنها در سطح اجتماع انجام می‌شود.

وی با اشاره به تامین اعتبار از سوی سازمان و مشارکت مردمی تصریح کرد: حمایتهای کامل مادی به منظور بازتوانی افراد آسیب دیده انجام می‌شود و سقف یا محدودیت مادی برای بازتوانی افراد در خانه‌های سلامت وجود ندارد.

ایمانی از رویکرد جدید سازمان دربخش خانه‌های سلامت یاد کرد و گفت: تنوع خدمات با عنوان طرح مداخله محور، معرفی الگوی موفق با عنوان همتایان تاسیس مراکز روزانه به منظور افزایش ضریب نفوذ خدمات مشاوره‌ای فعالیتهای اختصاصی بعد از ترخیص دختران از جمله طرحهای سازمان به منظور ارتقای این قشر آسیب‌پذیر از سال آینده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.