مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: روحانی: توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین از سیاست‌های دولت یازدهم است/ همکاری کشورهای همسو در اوپک برای خنثی سازی برنامه‌های برخی قدرت‌ها علیه این سازمان، آمریکائی‌ها به اهداف غیراستراتژیک حمله می‌کنند/ ایران در پشتیبانی‌های خود بسیار جدی است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه " سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:


روحانی: توسعه روابط با کشورهای آمریکای لاتین از سیاست‌های دولت یازدهم است/همکاری کشورهای همسو در اوپک برای خنثی‌سازی برنامه‌های برخی قدرت‌ها علیه این سازمان




https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/20/2870787_646.jpg





روسای جمهور ایران و ونزوئلا با اشاره به آرمان‌ها، منافع و راهبردهای مشترک دو کشور نسبت به مسایل جهانی، منطقه‌ای و دوجانبه، بر توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تهران – کاراکاس تأکید کردند.

آمریکائی‌ها به اهداف غیر استراتژیک حمله می‌کنند/ ایران در پشتیبانی‌های خود بسیار جدی است

رئیس مجلس اعلای عراق با بیان این که کردها برخی اهداف استراتژیک را به نیروهای آمریکایی معرفی می‌کنند، گفت: برادران کرد شکایت‌هایی مبنی بر عدم هدف‌گیری این مناطق را دارند.

سیاست حمایت از تروریسم از منطقه فراتر رفته است/ واکنش به عملیات تروریستی در فرانسه
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیستم مخرب حمایت از تروریسم از منطقه فراتر رفته و به نقاط دیگر مانند فرانسه سرایت کرده که ما از این امر متأسفیم و آن را محکوم می‌کنیم.

شرف‌ملی و دینداری رمز استقلال انقلاب اسلامی/ حق زیر پا گذاشتن آرمان‌ها انقلاب را نداریم

دبیرکل جمعیت آبادگران گفت: هزینه‌هایی که برای استقلال نظام پرداخت کردیم بسیار بالا بوده است به همین دلیل حق زیرپا گذاشتن این هزینه‌ها را نداریم.

نقش ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر است
وزیر امور خارجه قبرس گفت: تمامی گروه‌های سوری باید در گفتگوهای مرتبط با صلح کشور حضور داشته باشند و نقش ایران در حل مسائل منطقه انکارناپذیر و مهم است.

حل بحران سوریه منوط به نظر تمامی طرفین سوری/ پیرامون اقدامات تروریستی در کشورهای غربی هشدار داده بودیم
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حمایت از گروه‌های تروریستی موجب ایجاد تهدید برای تمامی جهان شده و اتفاقات اخیر فرانسه تأییدی بر این موضوع است.

غرب به دنبال سوءاستفاده سیاسی از شبکه‌های مجازی است/صیانت از جامعه در برابر محتوای مجرمانه سایت‌ها با چه کسی است؟

موضوعات غیراخلاقی یکی از ابزارهای اصلی دشمن برای تسخیر فضای مجازی و سپس سوءاستفاده سیاسی از آن است، حال باید دید آیا درباره پالایش اینترنت به ویژه محتوای غیر اخلاقی آن به اندازه کافی تلاش شده و مسئولیت صیانت از جامعه در مقابل آن برعهده چه کسی است؟

قبرس به عنوان کشور عضو اتحادیه اروپا می‌تواند صدایی برای حمایت از مظلومان باشد

وزیر امور خارجه قبرس گفت: خطراتی که متوجه کشورهای منطقه است، زمانی می‌تواند متوجه ما نیز باشد بنابراین تبادل نظر و گفتگوی سازنده از این جهت حائز اهمیت است.

ضرورت تصمیم‌گیری صریح درباره ترویج رویه‌های غیراخلاقی در شبکه‌های مجازی/ کسی حق ندارد در فضای مجازی خلاف قانون عمل کند

عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: قطعا اگر رویه‌های غیر اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی ادامه پیدا کند، این موضوع در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح خواهد شد و در این خصوص تصمیم‌گیری صریح و مشخصی اتخاذ می‌شود.

رئیس مجلس گرجستان ۵ بهمن به تهران سفر می‌کند
رئیس مجلس گرجستان به دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی به ایران می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.